سلامت و پزشکی

جزئیات توزیع واکسن ایرانی_کوبایی در استان

رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا استان همدان جزئیات استفاده از واکسن کرونا ساخت مشترک کشور ایران و کوبا در این استان را تشریح کرد.

سید جلال بطحایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با اشاره به به اجرای فاز 3 تحقیقات بالینی واکسن کرونا ساخت مشترک کشور ایران و کوبا در استان همدان مطرح کرد: اجرای این طرح در استان قطعی بوده اما هنوز زمان ماسب آن فرا نرسیده است؛ درصورت قطعی شدن زمان اجرای این تحقیقات در استان، انستیوپاستور با اعلام سایتی ویژه، فراخوان شرکت در این طرح را اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه 3 هزار همدانی می‌توانند در این طرح شرکت و از واکسن کرونا محصول مشترک ایران_کوبا استفاده کنند، عنوان کرد: با اعلام فراخوان، هم‌استانی‌ها ظرف مدت 6 روزه می‌توانند با ثبت نام در سایت معرفی شده به عنوان داوطلب اعلام حضور کنند؛ پس از بررسی و انتخاب 3 هزار نفر از واجدین شرایط این طرح به مرحله اجرا خواهد رسید.

بطحایی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک تا چندروز آینده تاریخ قطعی ثبت نام داوطلبین حضور در این مرحله از تحقیقات واکسن ایرانی_کوبایی کرونا اعلام خواهد شد

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن