سیاسی

جزئیات شکایت نمایندگان از روحانی در دیوان عالی کشور

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی جزئیات ارسال شکایت نمایندگان مردم از رئیس جمهور به قوه قضاییه را تشریح کرد.

احمدحسین فلاح در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به ارسال شکایت نمایندگان مجلس از رئیس جمهور تصریح کرد: این شکایت نامه حدود 15 مورد از تخلفات روحانی بوده که در روزجاری در دستور کار مجلس قرار گرفت و درنهایت ساعاتی پیش با 190 رای موافق به قوه قضاییه ارسال شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت در رابطه با مواد این شکایت‌نامه، اظهار کرد: بیشترین موارد موجود در این شکایت نامه مربوط به مصوباتی در مجلس است که رئیس جمهور از ابلاغ آنان امتناع کرده است؛ عدم حضور رئیس جمهور در صحن مجلس علی‌رغم درخواست‌های مکرر نمایندگان و یا صدور اجازه سفر در ایام تعطیلات نوروزاز دیگر موارد این شکایت نامه بوده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس خواستار در اولویت قرار گرفتن این شکایت‌نامه در دیوان عالی کشور هستند، عنوان کرد: این شکایت نامه به دیوان عالی کشور ارسال شده و باتوجه به مدت زمان اندک باقی مانده از دولت، وکلای ما خواستار در اولویت قرار گرفتن این موضوع در دیوان عالی کشور هستند

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن