اقتصادی

‍ اعتبار مورد نیاز برای تأمین برق مجموعه تفریحی توریستی «مینی ورد» تخصیص یافت

عصر امروز در بازدید فرماندار ویژه ملایر از مجموعه تفریحی و توریستی”مینی ورلد” ملایر که با حضور حجت الاسلام آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان و معاونان وی و شهردار ملایر انجام شد، مشکل شبکه برق این مجموعه گردشگری در راستای تسریع در ساخت و ساز آن مورد بررسی قرار گرفت و با مساعدت فرماندار ویژه ملایر اعتبار مورد نیاز برای رفع این مشکل اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، فرماندار ویژه ملایر در حاشیه این بازدید با اشاره به ضرورت تکمیل این مجموعه مهم گردشگری شهرستان و تامین اعتبار مورد نیاز برای رفع مشکل شبکه برق آن، گفت: در این راستا یک میلیارد و 100 میلیون تومان از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان برای رفع مشکل شبکه برق این مجموعه کمک شد.

قدرت الله ولدی تاکید کرد: با مساعدت مدیرعامل شرکت توزیع برق استان 400 میلیون تومان و از محل شهرداری ملایر نیز 500 میلیون تومان و در مجموع 2 میلیارد تومان برای رفع مشکل شبکه برق مینی ورلد اختصاص یافت و مقرر شد تا یک ماه آینده این مشکل رفع و مجموعه روند اجرایی خود را به سرعت طی کند.

مجموعه “مینی‌ورد” محرک توسعه صنعت گردشگری ملایر است

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان نیز در بازدید از مجموعه “مینی‌ورد ملایر، این مجموعه را محرک توسعه صنعت گردشگری این شهرستان قلمداد کرد.

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه کسب دو عنوان جهانی مبلمان منبت و انگور را در کنار دیگر متغیرها همچون دارا بودن ملایر از بالاترین سرانه فضای سبزی شهری کشور، نزدیکی به مرکز، فرهنگ بالای مردم، ویژگی جغرافیایی و آب و هوایی و ایجاد اقامتگاه های بوم گردی را از دیگر مزیت‌های این شهرستان برای توسعه گردشگری دانست و گفت: همه این عوامل دست به دست هم داده تا در گردشگری شرایط خوبی داشته باشیم.

وی از نگاه تعاملی و حمایتی فرماندار ویژه ملایر در رفع موانع و مشکلات این شهرستان به ویژه مجموعه مینی‌ورد تقدیر کرد و گفت: برای رفع مشکل شبکه برق این مجموعه تفریحی و توریستی نیز باید نگاهمان تعاملی باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن