سلامت و پزشکی

تغییر رنگ ملایر به نارنجی/ شرایط همچنان خطرناک است

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر همدلی، همراهی و مشارکت گسترده اصناف، کسبه و بازریان و مردم ملایر را با ستاد مقابله با کرونا در اجرای محدودیت های و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی قابل تقدیر دانست و گفت: این همکاری موجب شد ملایر از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر رنگ دهد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی افزود: بی تردید مقابله با ویروس کرونا و مدیریت این بیماری جز با مشارکت و همراهی آحاد مردم شهرستان ملایر و همکاری همه جانبه اصناف، بازاریان و دستگاه های اجرایی امکان پذیر نبود.

وی اظهارکرد: با خروج ملایر از وضعیت قرمز و قرارگرفتن در شرایط نارنجی، مشاغل گروه 2 از 15 اردیبهشت ماه در کنار مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند و ساعت فعالیت اصناف، کسبه و بازاریان گروه یک و 2 تا ساعت 21 شب است.

ولدی با بیان اینکه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی نیز طبق سنوات گذشته و طبق قانون، ملزم به رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان هستند، ادامه داد: ملایر در شرایط نارنجی و همچنان خطرناک قرار دارد و از تمامی اصناف، کسبه و بازاریان و مردم شهرستان تقاضا داریم با استمرار این روند همدلانه در اجرای محدودیت های کرونا و رعایت مجدانه پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با ستاد مقابله با کرونا همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم با موفقیت از شرایط کنونی عبور کنیم.

گفتنی است؛ اتاق اصناف شهرستان ملایر در اطلاعیه ای در مورد بازگشائی واحد‌های گروه دو از ۱۵ اردیبهشت توضیح داد: در این اطلاعیه آمده است؛ ملایر از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر وضعیت داد، بنابراین بعضی از محدودیت ها وضعیت قرمز لغو می شود، بر همین اساس مجتمع های تجاری، بازار سرپوشیده و گروه های صنفی شماره ۲ می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را تا ساعت ۹ شب ادامه بدهند.

و گروه های ۳ و ۴ تا تغییر وضعیت شهرستان به رنگ زرد همچنان بسته هستند، همچنین محدودیت های ساعت فعالیت در ماه مبارک رمضان شامل رسته های تهیه غذا، فست فود، بستنی و شیرینی فروشی ها تا پایان ماه مبارک رمضان باقی است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن