اجتماعی

آتش سوزی گسترده در باغ رستوران عباس آباد

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از آتش سوزی گسترده در باغ رستوران عباس آباد و حضور به موقع آتش نشانان و از مهار و گسترش حریق خبر داد.

سید صادق پورسینا در گفت و گو با گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه سامانه ۱۲۵ همدان خبری مبنی بر حریق در باغ رستوران عباس آباد را دریافت کردیم.

با دریافت این گزارش بلافاصله چند اکیپ عملیاتی از ایستگاه ارم و دانش به محل حادثه اعزام شدند.

اکیپ اول از آتش نشانان در کمترین زمان ممکن خود را به محل آتش سوزی رساندند و با حجم بسیار گسترده ای از دود و آتش مواجه شدند که شعله های سرکش آتش از طبقه دوم رستوران به بیرون زبانه کشیده و در حال سرایت به طبقه اول وسایر قسمت های رستوران بود.

با مشاهده وضعیت فوق و با توجه به گستردگی حریق اکیپ های پشتیبان هم به محل اعزام شدند ولی با توجه به بارش برف و کولاک شدید و به دلیل انسداد مسیر نیروهای آتش نشان مجبور به طی مسیر به صورت پیاده شدند و گروهی دیگر نیز توسط یکی از همشهریان عزیز آفرود سوار خود را به محل حریق رساندند و با کمک به تیم عملیاتی عملیات اطفاء حریق را از چندین جهت آغاز کردند و پس از ساعتی تلاش مضاعف و نفس گیر و با انجام اقدامات تخصصی جهت تامین آب از داخل استخر و با توجه به یخ‌زدگی استخر اقدام به آب گیری روباز نموده و شعله های آتش را مهار و از سرایت حریق به ساختمان های مجاور جلوگیری به عمل آوردند.

آتش نشانان در پایان با اطفا کامل محل حریق و اطمینان از عدم شعله وری مجدد به عملیات خود پایان داده و با ارائه توصیه های لازم به ایستگاه عملیاتی خویش بازگشتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

یک نظر

  1. وقتی در دولت و حکومت آبدوخیاری که افرادی با صلاحیّت شُندور عباسی سر کار قرار گیرند،بهتر از این نمیشه که
    مَردِک مُفت خور بیخاصیت ۴ ر تا آدم بیسواد یک آدمِ خیلی خیلی خیلی معمولی خامنه ای در سطح متوسط رو رساندن به ۹۰۰ تُن با او مجتبی دزدِ عقده ها
    هر چند میشود متقابل میگردد توسط نیروهای مخفی در بازه ی زمانی مشخص،تغییرات عمده إن شااَلله در راه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن