اجتماعی

کمک تحصیلی بهزیستی به ۳۳۰ کودک کار

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان از اعطای کمک تحصیلی به ۳۳۰ کودک کار خبر داد.

جمشید شیران در گفت و گو با #همدان آنلاین با اشاره به کمک تحصیلی برای ۳۳۰ کودک کار در سال گذشته، بیان کرد: هرساله آن دسته از خانواده‌های کودکان کار که در تمامی برنامه‌های بهزیستی مشارکت داشته اند شامل طرح مهرانه شده و از کمک تحصیلی ۲۰۰ هزار تومانی ابتدای مهرماه بهره‌مند می‌شوند؛ از این رو سال گذشته ۳۳۰ کودک کار از این کمک هزینه تحصلی بهره مند شدند.

وی بابیان اینکه انتظار می‌رود در سال جاری نیز به این تعداد کودک کار، کمک تحصیلی در غالب طرح مهرانه شود، مطرح کرد: کمک‌های تحصیلی بهزیستی به کودکان تحت پوشش همواره به دودسته فرزندان زنان سرپرست خانوار و کودکان کار ‌پرداخت می‌شود.

شیران از اعطای کمک تحصیلی بهزیستی به ۱۳۴۵ از دانش‌آموزانی که مادرانشان سرپرست خانوار هستند خبرداد و گفت: درسال جاری همانند سنوات قبل به منظور بهبود تحصیلی این دسته از کودکان کمک‌های تحصیلی در تمامی مقاطع تحت عنوان توانمندسازی خانواده پرداخت می‌شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان با اشاره به خرید نوشت افزار و تحویل رایگان آنان به مادران سرپرست خانواده، عنوان کرد: درسال جاری سازمان بهزیستی با همکاری صنعت، معدن و تجارت اقدام به خرید نوشت افزار به قیمت کارخانه کرده‌ است که درصورت شکل گیری توافق بین این ادارات و شرکت مربوطه، بسته‌های نوشت افزار به زنان سرپرست خانوار تحویل داده می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن