اجتماعی
موضوعات داغ

خواهان پیوند خواهر خواندگی نیکسار و تویسرکان هستم

خواهان پیوند خواهر خواندگی نیکسار و تویسرکان هستم

شهردار شهر نیکسار ترکیه ضمن تشکر از دوستانی که باعث این پیوند شدند، با اشاره به اینکه سال گذشته شهر نیکسار میزبان میهمانان تویسرکانی بود، گفت: عاملی که باعث این ارتباط شده، محصول مشترک این دو شهر، همان گردو است.
به گزارش #همدان‌آنلاین اوزدلیک اوزجان چهارشنبه ۲۷ شهریور در دهمین همایش مبل، منبت و گردو، افزود: طی این دو روزی که در تویسرکان هستیم از مناطق تاریخی و باغات گردوی این شهر دیدن کردیم و فهمیدم که مردم این شهر گردو را دوست داشته و زندگیشان با این محصول عجین شده است .
اوزجان ضمن ابراز رضایت و خوشحالی از آشنایی با شهری دارای مردمان متمدن، با فرهنگ و خونگرم تویسرکان، مطرح کرد: هرآنچه در مورد این شهر و مردمانش شنیده بودیم واقعیت داشت و مسلمانان در هرجای دنیا باشند با هم برادرند و من خواهان پیوند خواهرخواندگی این دو شهر هستم و امیدوارم این پیوند همیشگی و دائمی باشد.

شهردار نیکسار در پایان با بیان اینکه امیدواریم فرهنگ این دو شهر نیز با هم عجین شود، عنوان کرد: این فستیوال نشان از این دارد که مردمان تویسرکان بسیار مشتاق هستند که فرهنگ خود را حفظ کنند و امیدواریم که ما هم بتوانیم در فستیوال برداشت گردوی شهرمان میزبان مسئولین و مردم تویسرکان باشیم و از بودن در بین شما خوشحال هستیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن