اجتماعی

هلال احمر یک ارگان امدادی نیست

هلال احمر یک ارگان امدادی نیست


رئیس جمعیت هلال احمر کشور در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی وامدادی وهمچنین دوپایگاه امداد نجات درتویسرکان گفت :جمعیت هلال احمر تنهایک ارگان امدادی نیست بلکه فرهنگی واجتماعی نیزهست.
علی اصغرپیوندی درادامه افزود: افتتاح مجتمع فرهنگی و ورزشی مدرن تویسرکان با تلاش مسوولان و جمعیت هلال احمر برای استفاده جوانان افتتاح گردیده و امیدواریم با گسترش چنین فضایی بتوانیم در راستای خواسته‌های جوانان حرکت کنیم و از توانمندی و خلاقیت‌های آن‌ها به ویژه جوانان استان بهره بیشتری ببریم.

پیوندی بابیان اینکه در حوزه استفاده از ظرفیت جوانان و داوطلبان و بهره‌گیری از کمک‌های مردمی تلاش‌های جدی‌تر و گام‌های بلندتری باید داریم افزود: رهبر معظم انقلاب، دولت و ما اعتقاد راسخ داریم که باید نگاه ویژه‌ای به جوانان داشته باشیم.
این مقام مسوول ادامه داد: افتخار داریم که همه ساله خدمتگزار زائران حسینی هستیم و براساس وظیفه ذاتی هلال احمر به عنوان نهادی امدادی و مسوول خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان زائران را دنبال می‌کنیم، در داخل کشور هم تلاش بر فراهم شدن شرایط و ارائه تسهیلات خوب به زائران است.

پیوندی با بیان اینکه افتتاح پایگاه امداد و نجات در گردنه اسدآباد به همین منظور طراحی شده است تاکیدکرد:استقرار بالگرد اضافه و لجستیک خوب را در برنامه داریم.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: ما در داخل خود عراق به همراه مردم عزیز و موکب‌داران و نهادهای اجرایی زیر پوشش هلال احمر با اختیار گرفتن موکب‌های مشخص و مراکز درمانی در نجف و بین راه، عراق و کاظمین کارها را دنبال کردیم و امسال هم کار با ارسال تجهیزات و لجستیک آغاز شده است و تمام امکانات و انرژی خود را در اختیار زائران در راستای خدمات‌دهی بهتر و مفید می‌گذاریم.
پیوندی ازارسال تجهیزات لجستیکی براساس تفاهمنامه بین کشورما و جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت کشور عراق خبردادوافزود: امسال به خاطر تسهیلات ویژه‌ای که دولت ایران و عراق برقرار کردند انتظار داریم زائران بیشتری نسبت به سال‌های قبل به کربلا مشرف شوندو پیش‌بینی میشود حدود 3.5 میلیون زائر در اربعین حسینی به عراق عزیمت کنند.
?فر ماندارتویسرکان درادامه این افتتاح گفت :افتخار می کنم جزء جامعه هلال احمر هستیم و خوشبختانه پروژه های هلال احمر در این شهرستان پیشرفت های عالی داشته است.
سیدرسول حسینی افزود: در بین ۴۳۱شهرستان کشور برخود می بالیم که طرح جامع مدیریت بحران با رویکرد پدافند غیر عامل را در دست طراحی داریم تا به منظور تسهیل در مدیریت بحران به سرانجام برسد.
فر ماندارتویسرکان گفت :سالن ورزشی با متراژ دو هزار و ۴۶۲ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال افتتاح گردید .
نماینده مردم تویسرکان درادامه بابیان اینکه در سال های اخیر در کنار جذب اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های ورزشی در حیطه اداره ورزش و جوانان، پروژه های دیگری همچون سالن ورزشی کارگران از سوی اداره کار هم افتتاح شده است افزود: مجتمع فرهنگی ورزشی جمعیت هلال احمر تویسرکان هم مکانی مناسب برای بهره وری جوانان ورزش دوست بی نظیر است.
محمدمهدی مفتح گفت : این مجموعه همگام با رده های بالادستی در استان و کشور در مواجه با بلایای طبیعی و یا کمک به نیازمندان با حفظ کرامت انسانی موفق عمل کرده است.
مفتح بیان کرد:: این پروژه از نظر نوع بنا، کیفیت ساختمان و تأسیسات در بالاترین سطح ساخته شده و در استان همدان بی نظیر است همچنین این مجتمع فرهنگی ورزشی چند منظوره است و در شرایط بحران و اضطراری در حوادث نیز به عنوان مجموعه ای مناسب در خدمت رسانی به مردم می توان از آن بهره برد.
نماینده مردم تویسرکان تاکیدکرد: خوشبختانه در سال های اخیر در کنار جذب اعتبارات لازم برای پروژه های ورزشی در حیطه اداره ورزش و جوانان، پروژه های دیگری همچون سالن ورزشی کارگران از سوی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم برای استفاده جوانان ورزش دوست تویسرکان هم افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن