اجتماعی

یک میلیاردو۶٨٨ میلیون ریال اجرای نیات وموقوفات درتویسرکان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان درنشست تخصصی بمناسبت هفته وقف گفت :از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌میلیارد و ۶۸۸ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۴۱۷ ریال اجرای نیات در بخش‌های اجتماعی، عتبات عالیات، مدارس علوم دینی، مساجد، خیریه، حفظ و نگهداری و موقوفات برای بقاع متبرکه در شهرستان تویسرکان خبرداد.
مهدی محمدظاهری با تاکیدبر اینکه یک‌میلیارد و ۱۰۵ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۵۷۸ ریال برای بازسازی بقعه متبرکه امامزاده ناصر(ع) یکی از امامزادگان شه ستان هزینه شده افزود: ۴۷۰ میلیون ریال از مبلغ فوق از محل اعتبارات دولتی در بخش عمرانی برای این بقعه هزینه شده است.
محمدظاهری گفت : رونمایی از نرم‌افزار اندروید بقاع متبرکه، امامزادگان و بزرگان شهرستان و پنج عنوان کتاب به نویسندگی آقای جانجانی عضو هیأت امنای مسجد قمربنی هاشم روستای فرسفج در این هفته انجام گردیدوهمچنین خدمات‌دهی بسیج جامعه پزشکی با حضور پزشکان فوق تخصص در روز ۲۸ صفر در جوار آرامگاه  امامزاده ناصر(ع) انجام شد.
این مقام مسوول ازمبلغ هزینه شده در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و مدیریتی بقاع متبرکه از محل نذورات و کمک‌های مردمی در سال جاری ۲ میلیارد و ۷۸۴ میلیون و ۸۷۳ هزار و ۲۸۹ ریال خبرداد وادامه داد: اعتبارات صرف شده از محل اعتبارات دولتی یک‌میلیارد و ۴۱ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی بوده، البته این اعتبارات به امامزاده ناصر(ع)، امامزاده زید(ع)، امامزاده قاسم(ع) روستای تیمیجان و امامزاده اسماعیل(ع) سرابی اختصاص دارد.
رییس اداره اوقاف تویسرکان درپایان خاطرنشان کرد: کمک به ۲۳ هیات مذهبی در قالب طرح (شمیم حسینی)وا جرای برنامه‌های فرهنگی شامل آرامش بهاری، ضیافت الهی، نشاط معنوی، جشن ولایت علوی و بصیرت عاشورایی در امامزادگان ازدیگر اقدامات اداره اوقاف تویسرکان میباشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن