اجتماعی

راه را برای جوانان خلاق باز کنید

رئیس اتاق بازرگانی استان همدان با بیان اینکه امروزه فضای کسب‌وکار، تجارت و صنعت مانند گذشته نیست گفت: شتاب نوآوری فرایند کسب و کار در استان به کندی پیش می‌رود.

به گزارش همدان‌آنلاین، علی‌اصغر زبردست سه‌شنبه ۲۱ آبان در همایش شتاب‌دهنده هم‌پیوند اظهار کرد: متاسفانه تجارت و صنعت استان با افرادی گره خورده است که به صورت سنتی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه با فعالیت سنتی صنعت و تجارت، ایده‌ها و فناوری و نوآوری‌های شتاب‌دهنده هیچ سنخیتی با علم صنعت نخواهند داشت.

زبردست با اشاره به اینکه نسل سوم و چهارم جوان این توانمندی را دارند تا با ایجاد فضای مناسب عقب‌ماندگی صنعت و تجارت جبران شود.

وی با تاکید بر اینکه ایده‌های نو باید جایگزین روش‌های سنتی شود تصریح کرد: در بخش شتاب‌دهنده و بخش‌های تجارت اگر بتوانند فضا را برای تجار و فعالان اقتصادی فراهم کنند می‌توان با شتاب بیشتری ایده‌های نو را در قالب عمل و کار پیش برد.

زبردست مطرح کرد: خوشبختانه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار خوبی در استان شکل گرفته اما همچنان جای پیشرفت داریم و باید روند کند نوآوری را تسربع ببخشیم.

وی در پایان از قشر جوان و دانشجویانی که دارای ایده نو هستند عنوان کرد: جوانان و دانشجویانی که دارای ایده نو هستند خود را به هیئت شتاب‌دهنده هم‌پیوند معرفی کرده و بقین داشته باشند که از آنها حمایت خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن