اجتماعی

هیچ صنفی اجازه افزایش قیمت ندارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزایش قیمت کرایه‌ها و تمامی کالا و خدمات را بدون توجیه و تخلف دانست.

علیرضا حسن پور در گفت و گو با همدان‌آنلاین، با اشاره به افزایش قیمت بنزین از روز گذشته، بیان کرد: براساس اعلام مقامات عالی رتبه نظام و مسئولین ارشد استانی، بنا به ضرورت و صلاح دید مردم تنها قیمت بنزین افزایش پیداکرده است؛ باید توجه داشت که این افزایش قیمت هیچ دلیل و برهانی برای گران‌تر شدن سایر اقلام وابسته به سوخت ندارد.

وی با تاکید براینکه سازمان تعزیرات حکومتی با جدیت با متخلفان و سودجویان بازار داغ شایعات برخوردی قاطع خواهد کرد، گفت: اشد مجازات در انتظار متخلفانی است که با سوء استفاده از فضای روانی حاکم در جامعه، موجب بازار گرمی شایعات گرانی در بازار می‌شوند؛ لازم به ذکر است، خوشبختانه در استان تاکنون هیچ مورد سودجوی نبوده و مردم درحال رعایت و مدیریت کردن اوضاع هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه آن دسته از وسایل بنزین سوز همانند تاکسی و کامیون اجازه افزایش قیمت کرایه خود را ندارند، عنوان کرد: سهمیه موردنیاز این دسته از وسایل مشخص و به کارت سوخت آن‌ها واریز شده است؛ پس افزایش قیمت بنزین هیچ تاثیری در افزایش قیمت کالا و خدمات نخواد داشت.

حسن‌پور سازمان تعزیرات حکومتی را در کنار مردم خواند و افزود: از روز گذشته هم‌زمان با افزایش قیمت بنزین، گشت‌های مربوطه در بازار حضور داشته و بر قیمت‌ها باجدیت نظارت می‌کنند. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به نظارت سخت‌گیرانه این سازمان قضایی در بازار، از مردم تقاضا کرد: از مردم خواهشمندیم تا درصورت مشاهده تخلف و افزایش قیمتها در تمامی اقلام و کالاهای مصرفی با شماره‌های 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و 32523442 سازمان تعزیرات حکومتی تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن