ورزشی

شهر تازه‌ای که دلی را خون کرد

مدیر باشگاه رزمی ” شیران ”، از عدم همکاری مسئولان استانی گلایه کرد.


بهناز رضایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین ، بیان کرد: باشگاه شیران اولین باشگاه رزمی همدان است که دو سال پیش با سرمایه شخصی ۷۰ میلیون تومان در قاسم آباد تأسیس شد.


وی با بیان اینکه ۱۳۰ نیرو در این باشگاه فعال هستند، ادامه داد: تعدادی از زرمی کاران این باشگاه برای بازی‌های آسیایی انتخاب شده و خوش درخشیدند.


وی با ذکر اینکه این باشگاه در حاشیه شهر تأسیس شده است، عنوان کرد: برای کاهش هزینه‌ها و استقبال مردم این باشگاه را در این منطقه دایر کردیم و خواستار استفاده از تسهیلات روستایی هستیم.


رضایی با بیان اینکه در برج ۵ سال ۹۷ به این باشگاه تسهیلاتی تعلق گرفت، اظهار کرد: با استفاده از جواز باشگاه، از طریق سایت کارا برای وام ۱۵۰ میلیون تومانی ثبت نام کردیم.
وی ادامه داد: پس از تأیید درخواست وام، به بانک معرفی شدیم که به دلیل مشکلاتی نظیر کمبود ضامن و یا ارائه سند ملکی ۴۸۰ میلیونی، این وام پرداخت نشد.
وی با ذکر اینکه به اداره تربیت بدنی استان مراجعه کردیم و آنها با درخواست ما موافقت کرده و به بانک کارآفرینی ارجاع داده شدیم، عنوان کرد: دوباره برج ۹ سال ۹۸ درخواست تسهیلات دادیم که با آن هم موافقت شد.
رضایی گلایه کرد: بقدری اعطای این تسهیلات پشت گوش انداخته شد که قاسم آباد شهر شد و تمام امکانات آن سلب شد.
وی با بیان اینکه، درحال حاضر وام به باشگاه تعلق نمی‌گیرد، گفت: دو بار با اعطای تسهیلات به باشگاه من موافقت شد که هیچ یک پرداخت نشد.
وی با ذکر اینکه، با تأیید استاندار این وام به من پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: من برای استفاده از تسهیلات این باشگاه را در قاسم‌آباد تأسیس کردم درحالی که الان شهر شده و این تسهیلات از آن سلب شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن