اقتصادی

بازار امن و امان است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ، گفت: تا به امروز مورد خاصی از گران‌ فروشی در بازار نداشتیم.
علیرضا حسن پور در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری همدان آنلاین ، بیان کرد: از روزی که افزایش قیمت بنزین اعلام شد، طی جلسه‌ای و با همراهی اتاق اصناف و اتحادیه‌ها، هم‌‌قسم و هم‌نوا شدیم تا افزایش قیمتی نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه، مرجع رسیدگی و شکایات، شماره تلفن های۱۲۴ متعلق به سازمان صنعت و معدن و تجارت و ۳۲۵۲۳۴۴۲ متعلق به تعزیزات حکومتی، است، ادامه داد: تیم های بازرسی ما در بازار مستقر هستند و با متخلفان برخورد می‌کنند.
وی با ذکر اینکه، افزایش قیمت بنزین، باعث افزایش قیمت سایر موارد نشده است، افزود: در این مدت مشکل خاصی مبنی بر افزایش قیمت بی‌رویه نداشتیم.
حسن‌پور با اشاره به اینکه گرانی بنزین، موجب کمبود گاز شد که شرکت نفت ورود پیدا کرد و حل شد، اظهار کرد: در این مدت خودروهای LPG، مصرف خود را بالا برده و عرضه کاهش یافت که این مشکل برطرف شد.
وی با بیان اینکه در طی هفته‌ گذشته، ۴۵ تیم، استان را بازرسی کردند، ذکر کرد: تاکنون ۱۳۰ پرونده موردی تشکیل شده که هیچکدام در بازار و یا کار خود مؤثر نبودند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، با اعلام اینکه، جمع کل محکومیت‌های این مدت، ۳۳ میلیون تومان بوده است، گفت: بیشترین میزان تخلفات مربوط به گران‌فروشی بوده است.
وی در پایان اضافه کرد: در این مدت هیچ مورد احتکار و پلمپ در استان نداشتیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن