اجتماعی

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های صنایع استان

مدیدعامل شهرک‌های صنعتی استان همدان از افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های صنایع استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به همت مسئولین برای ششمین سال متوالی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، محمدرضا بادامی، سه‌شنبه ۱۲ آذر در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان اظهار کرد: خوشبختانه تین نمایشگاه با حمایت و مشارکت شهرک‌های صنعتی برای ششمین سال متوالی میزبان حضور ۱۰۰ واحد صنعتی است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه واحدهای تجاری چون مبل و منبت، چرم، کشمش و انگور و دیگر توامندی‌های شهرستان‌های استان همدان حضور دارند.

بادامی با بیان اینکه در این نمایشگاه از هیئت‌های تجاری خارجی و داخلی دعوت به عمل آمده است عنوان کرد: در این نمایشگاه نیز کلینیک کسب و کار با حضور کارشناسان مجرب دولتی برگزار شده است که کارگاه‌های و کلاس‌های آموزشی برای صنعتگران نیز در نظر گرفته شده‌ است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان نیز در این افتتاحیه با اشاره به اینکه این نمایشگاه به متراژ ۵۰۰۰ متر مربع در سالن‌های ابن‌سینا و الوند برگزار شده است مطرح کرد: بیش از ۱۰۰ صنعتگر به مدت ۴ روز در این نمایشگاه فعالیت خواهند کرد.

حمید گلی پور خاطرنشان کرد: این نمایشگاه طی رایزنی‌های اقتصادی با کشورهای عراق، سوریه، لبنان و ترکمنستان زمینه خوبی را برای صنعتگران در راستای ایجاد تفاهم نامه و قراردادهای تجاری و صنعتی فراهم کرده است.

وی یادآور شد: حضور صنعتگران فعال در این نمایشگاه نشان دهنده این است که می‌توانیم با مقاومت در برابر دشمنان خبیث ایران نهایت پیشرفت و خودکفایی داشته باشیم.

گلی‌پور در پایان از افتتاح غرفه رسانه خبر داد و گفت: غرفه‌ای برای اصحاب رسانه در این نمایشگاه با بودجه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیون تومان برپا کرده‌ایم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن