اجتماعی

همدان سفید پوش می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان از خروج سامانه بارشی از اواخر وقت امشب خبر داد و گفت: سامانه بارشی جدید از ساعات شبانه روز پنج شنبه وارد استان می‌شود.

سیدمحسن موسوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین در توضیح این خبر بیان کرد: با توجه به سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان شده است، بارش مناسبی را در نقاط مختلف استان داشته‌ایم.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که این سامانه بارشی تا اواخر وفت امشب فعال باشد و به تدریج از استان خارج شود به‌طوریکه فردا بارشی در استان نخواهیم داشت.

موسوی با اشاره به اینکه یک سامانه بارشی سرد و پرقدرت از ساعات شبانه پنج‌شنبه وارد استان می‌شود عنوان کرد: با ورود سامانه بارشی روز‌های جمعه، شنبه و یک‌شنبه بارانی و برفی خواند بود اما به علت اینکه سامانه بارشی سرد است انتظار می‌رود بارش برف بیشتر از باران باشد.

وی تصریح کرد: در روزهای جمعه و شنبه افزون بر بارش برف و باران،وزش باد نسبتا شدید را در برخی از نقاط استان خواهیم داشت.

موسوی با اشاره به تغییرات دمایی خاطرنشان کرد: از روز آینده دمای صبحگاهی کاهش و دمای روزانه افزایش خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان در پایان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا از ۲ تا ۱۱ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است یادآور شد: در روز گذشته گل‌تپه با ۰ درجه خنک‌ترین و بهار با ۱۲ درجه گرم‌ترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن