دسته‌بندی نشده

مسئولین دلسوز باشند/ نماینده‌ها وعده رویایی ندهند

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان از ناتوانی بسیاری از مسئولین در حل مشکلات استان سخن به میان آورد و گفت: وضعیت مالی شهرداری خراب است.

علی فتحی، یک‌شنبه 25 آذر با حضور در پایگاه خبری همدان آنلاین با بیان اینکه برای رفع مشکل کمبود بودجه ساخت تقاطع سردار شهید همدانی به تهران سفر کردیم مطرح کرد: سعی بر این داشتیم که برای ساخت این پل نیمه تمام، آن را طرح ملی تعریف کنیم اما متأسفانه هیچ یک از نمایندگان همکاری نکردند.

وی ادامه داد: بی تدبیری و عدم دلسوزی مسئولین به جایی رسیده است که برای یک پروژه با هزاران مشکل و گرفتاری مقابل می‌شویم و هیچ یک از آنها دغدغه‌ای برای حل مشکلات ندارند.ی

فتحی تصریح کرد: بهتر از نمایندگان حل مشکلات موجود در شهر را جایگزین وعده‌های پوچ و بی سرانجام کنند چرا که حتی آنها نتوانستند یک بودجه ملی برای ساخت این پل دریافت کنند و ما هر چه داریم از مردم است و باید دست بوس آنها باشیم.

وی اقدام نمایندگانی را که  هنگام انتخابات شروع به تبلیغ می‌کنند و وعده‌هایی  سر می‌دهند که هیچوقت سرانجامی ندارد را بیهوده دانست و افزود: نمایندگان لطفا وعده‌های نافجام سر ندهند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه قیمت هر اتوبوس در حال حاضر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان است عنوان کرد: هنگامی که قرارداد خرید 17 اتوبوس را بستیم قیمت هر اتوبوس تنها 800 میلیون تومان بود اما با اعمال تحریم‌ها قیمت آن چند برابر شد. فتحی اظهار کرد: در حال حاضر 8 اتوبوس خریداری شده و برای خریداری 9 اتوبوس دیگر به مشکل برخوردیم و نمی‌توانیم قرارداد را فسخ کنیم

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن