اجتماعی

انتقال ون‌های فرهنگیان طرحی موقت است

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر سازمان شهرداری همدان با بیان اینکه طرح تفضیلی پیاده‌راه سازی اکباتان تا مسجد صاحب الزمان است گفت: بر این معتقد هستم که یک پیاده راه باید روح و طبیعت خود را حفظ کند.

محمد پوروخشویی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین با اشاره به این طرح مطرح کرد: با توجه به اعتراض کسبه پیاده راه اکباتان که معترض بودند با پیاده راه سازی، در آمد آنها کاهش یافته است با تشکیل چند کمیته در فرمانداری، استانداری و شهرداری به این نتیجه رسیدیم که به طور موقت ایستگاه فرهنگیان را برای افزایش تردد به اکباتان منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه کسبه پیاده راه اکباتان از یک سال گذشته به این موضوع معترض بودند تصریح کرد: شورای ترافیک به طور موقت انتقال ون‌تاکسی‌های فرهنگیان را تا اردیبهشت ماه به خیابان اکباتان تصویب کرده است.

پوروخشویی خاطرنشان کرد: اجرای هر طرح نیاز به طرح آزمایشی و موقت دارد که انتقال ایستگاه فرهنگیان نیز از این قضیه مستثنی نیست و مقاومت و اعتراض در اجرای هر طرح کاملا طبیعی است.

وی توضیح داد: انتقال اتوبوس‌های شهر به پایانه مسافربری نیز در ابتدا با مخالفت و اعتراضات فراوان مواجه بود اما در حال حاضر و پس از گذشت مدتی بسیاری از مخالفان متوجه این اتفاق خوب شدند.

پوروخشویی  با بیان اینکه این طرح تنها 3 روز از اجرای آن می‌گذرد عنوان کرد: شهرداری قطعا به پیاده راه‌سازی 4 خیابان دیگر در سال آینده توجه خواهد کرد.

وی افزود: اعتراض برخی از شهروندان به مشکل روشنایی پیاده راه اکباتان و عدم امنیت کاملا به جا و قابل قبول است و باید برای رفع این مشکلات چاره‌ای اندیشید.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر سازمان شهرداری همدان با تأکید بر اینکه در این مصوبه قرار بر استقرار تنها 4 دستگاه ون در ایستگاه شد گفت: در این مصوبه قرار بر استقرار 4 دستگاه ون در ایستگاه شد به‌طوریکه دیگر ون‌ها باید در میدان هفت تیر و در صف انتظار توقف کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن