فرهنگ و هنر

اولین شهرداری سازمان UNWTO

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان، گفت: شهردار همدان، اولین شهرداری است که به عضویت سازمان جهانی UNWTO درآمده است.
حسین قره‌باغی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، بیان کرد: به واسطه درخواست شهرداری همدان و پیگیری‌های شورا، این اتفاق رقم خورد که فرصت خوبی است و باید از آن نهایت استفاده را کرد.
وی با ذکر اینکه، تمامی اعضایی که به عضویت این سازمان درآمده‌اند موظف به پرداخت حق عضویت هستند، ادامه داد: بحث پرداخت این مبلغ در صحن شورا مطرح و رأی به پرداخت آن داده و تأکید تمام اعضا به واریز این پول است.
وی با اشاره به این نکته که هنوز فرصت برای پرداخت این حق عضویت وجود دارد، افزود: خبری مبنی بر فرصت ۲ روزه برای پرداخت این مبلغ صحت ندارد و فرصت باقی است.
وی با ذکر اینکه در همدان تنها شرکت‌های علی‌صدر و تله‌کابین گنجنامه عضو UNWTO بودند و شهرداری همدان هم به آنان اضافه شده است، اظهار کرد: مدیرکل این سازمان در طی سفر به استان برای رویداد همدان۲۰۱۸، موافقت خود را در خصوص تقاضای شهرداری همدان برای عضویت در این سازمان اعلام کرد.
قره‌باغی در پایان اضافه کرد: حق عضویت دوساله در این سازمان، مبلغی بالغ بر ۵۸ میلیون تومان است که باید از اعتبارات شهرداری پرداخت شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن