ورزشی

افتتاح پروژه‌های ورزشی شهرستان اسدآباد با حضور وزیر ورزش و جوانان

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، وزیر ورزش و جوانان کشور در آیین افتتاح استخر شنای شهید سپهبد سردار سلیمانی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: مجموعه درآمدهای حاصل از صادرات نفت و گاز و میعانات پتروشیمی در سال جاری تا پایان سال 10 درصد در آمدهای سال 90 بوده است.
سلطانی فر گفت: در سال 90 مجموعه درآمدهای حاصل از صادرات نفت و گاز و میعانات پتروشیمی کشور 120 میلیارد بوده در حالی که مجموعه درآمدهای حاصل از صادرات نفت و گاز و میعانات پتروشیمی در سال جاری تا پایان سال در اثر تحریم ها در وضعیت حالت خوش بینانه به 12 میلیارد می رسد اما با این شرایط موجود دولت علی رغم فشارها و تحریم های ناعادلانه اداره جامعه را انجام و پروژه ها یکی پس از دیگری اجرا و در حال بهره برداری هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 300 پروژه عمرانی در حوزه ورزش در سطح کشور جهت افتتاح هدف گذاری کرده بودیم افزود :هدف گذاری امسال ما برای بهره برداری پروژه های عمرانی 700 پروژه بوده که در ایام دهه فجر 294 پروژه به بهره برداری رسید و هر آنچه که افتتاح می شود به علاوه 7 پروژه های امروز همگی از حد هدف گذاری شده رد شده و اضافه است.

وی خاطر نشان کرد:امیدواریم با افتتاح و بهره برداری پروژه های ورزشی و افزایش فضاهای ورزشی رضایتمندی هر چه بیشتر و شادی و نشاط هر بیشتر در جامعه ایجاد شود.
سلطانی فر با اشاره به برگزاری المپیک بین المللی 2020 توکیو در کمتر از 6 ماه آینده تصریح کرد:امیدواریم در این المپیک ورزشکاران کشور دستاوردها و افتخارات بزرگی را کسب کنند چرا که امروز یکی از مهمترین وارزان ترین نعمت ها برای کسب پیروزی در رویدادها که موجب شادی و نشاط مردم می شود موفقیت های ورزشی است.

وی با تاکید بر توسعه فضاهای ورزشی افزود :در حال حاضر استان همدان در بحث فضاهای ورزشی در شرایط و وضع خوبی قرار دارند این استان در رشته های مختلف دارای قهرمانان خوبی است که نیاز است به بحث توسعه اماکن ورزشی بویژه بخش بانوان نیز توجه شود.
سلطانی فر در رابطه با بحث پروژه استخر شنای مجموعه آزادی اسدآباد یاد آور شد: 50 درصد پروژه فوق در یک سال نیم گذشته به صورت ضربتی توسط شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور انجام و پس از 26 سال این طرح تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.


۱۹ بهمن, ۱۳۹۸ ۰۸:۰۴ ب.ظ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن