اجتماعی

تکرار وعده‌ای دیگر برای اتمام پل سردارهمدانی

رئیس شورای اسلامی شهر همدان از تکمیل تقاطع سردار شهید حاج حسین همدانی تا مهر سال آینده خبر داد.

کامران گردان در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساخت پل سردار شهید همدانی از برنامه‌های چند سال گذشته بود که اتمام آن تا شهریور سال جاری پیش‌بینی شده بود اما متاسفانه مشکلات مالی در شهرداری موجب نیمه ساخت ماندن این پل شد.

وی ادامه داد: مشکلات مالی شورای شهر و شهردار را نزد مردم بدقول کرد اما ساخت آن تا پایان مهرماه سال آینده در اولیت تقسیم‌بندی بودجه قرار گرفته است.

گردان با بیان اینکه مدت زمان ساخت پل غدیر یک سال برآورد شده است عنوان کرد: اعتبار ساخت این پل حدود 14 میلیارد تومان تخمین زده که خوشبختانه منابع و هزینه‌ی آن در جلسات تقسیم بندی بودجه مطالعه شده است.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه شورا سیاست‌گذاری و شهردار مؤظف به اجرای آن است تصریح کرد: با توجه به تشکیل جلسات متعدد، قرار بر این شده که ساخت پل سردار همدانی تا مهرماه سال آینده به اتمام برسد اما در نهایت شهردار است که باید به وظیفه خود عمل کند و من فقط می‌توانم اتمام ساخت آن را وعده دهم.

این در حالیست که وعده‌های پوچ شهردار و شورای شهر مبنی بر اتمام ساخت پل سردار همدانی، ترسی در دل شهروندان مبنی بر سرانجام مبهم پل غدیر فرهنگیان به وجود آورده است، سرانجامی که شاید شبیه پل سردار همدانی باشد و این وعده‌های توخالی و پوچ باعث شده تا حنای اعضای شورا و شهردار پیش کسی رنگی نداشته باشد.

با شروع ساخت پل فرهنگیان تنها سؤالی که در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد این است که آیا با وجود پروژه‌های نیمه تمامی چون سایت موزه میدان امام خمینی(ره) و پل سردار همدانی، شروع ساخت این پل اقدامی درست و منطقی است یا نه؟

۲۳ بهمن, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۳ ب.ظ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن