سیاسی

فردا، آغاز تبلیغات داوطلبان مجلس

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان همدان روز آینده، 24 بهمن ماه را آغاز مهلت قانونی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی خواند.

حجت الاسلام والمسلمین جلال مرادی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با اشاره به پایان مهلت بررسی صلاحیت‌ نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: 181 نفر در کل استان مورد تایید قرار گرفته‌اند؛ اسامی تمامی افراد به وزارت کشور ارسال و از سوی رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه هرشهرستان به رسانه ها اعلام می‌شود.

وی از رد صلاحیت تنها 2 نفر از نامزدهای انتخاباتی مجلس در آخرین مرحله از روند بررسی صلاحیت‌ها خبرداد و گفت: در مرحله قبل تنها 2 نامزد مجاز به ارسال شکایت و درخواست مجدد بررسی در پرونده خود بودند که پس از بررسی‌های صورت گرفته این افراد نیز مجددا رد صلاحیت شدند.

مرادی با تاکید براینکه نامزدهای تایید صلاحیت شده از 24 بهمن‌ماه اجازه تبلیغات دارند، اظهار کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع یافتن از تبلیغات زودهنگام داوطلبان حتی یک ساعت قبل از مهلت قانونی، مجازات درجه 6 یعنی حبس از شش ماه تا دوسال، ۳۵ تا ۷۴ ضربه شلاق، جریمه مالی و محرومیت از حقوق اجتماعی از ۶ ماه تا ۵ سال را در پی دارد .

۲۳ بهمن, ۱۳۹۸ ۱۲:۰۸ ب.ظ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن