سیاسی

200 ون صندوق‌های رأی را جا به جا می‌کنند

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از اختصاص 200 ون برای جا به جایی پرسنل انتخابات و صندوق‌های رای خبر داد

محمد پوروخشویی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یکی از ارکان‌های مهم انتخابات است بنابراین در این راستا، باید وظیفه خود را همانند دیگر ارگان‌ها و مردم در انتخابات ادا کند.

وی ادامه داد: با هماهنگی و نظارت فرمانداری حدود 200 ون و 100 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس با شروع انتخابات، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و بسیاری از اتوبوس‌ها به عنوان مکانی سیار برای رأی گیری در مناطق مختلف مستقر خواهند شد.

پوروخشویی خاطرنشان کرد: فعالیت سازمان حمب و نقل با نظارت و هماهنگی فرمانداری صورت خواهد گرفت و این سازمان تنها مؤظف به اجرای آن است.

وی با اشاره به مکان استقرار اتوبوس‌های سیار مطرح کرد: استقرار اتوبوس‌ها متناسب با میزان درخواست‌ها در روز انتخابات است و مکان مشخصی برای آنها در نظر گرفته نشده است چرا که ممکن است در طول روز به مکان‌های مختلفی جا به جا شوند.

پوروخشویی در پایان یادآور شد: شرکت در انتخابات یک وظیفه همگانی است که در آن مدیران و تمام اقشار جامعه، هر یک بر اساس احساس مسئولیت شرکت می‌کنند.


۲۶ بهمن, ۱۳۹۸ ۰۱:۱۲ ب.ظ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن