فرهنگ و هنر

دستاوردهای سیزدهمین نمایشگاه گردشگری در تهران

‍معاون گردشگری میراث فرهنگی استان همدان، اقدام ویژه استان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری را رونمایی از سایت تخصصی گردشگری همدان hamedan-trip.com  عنوان کرد.

علی خاکسار در گفت‌وگو با پایگاه خبری #همدان_آنلاین، بیان کرد: این سایت با قابلیت‌های ‌به‌روز بعنوان برترین سایت تخصصی گردشگری در کشور توسط  وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشوررونمایی شد.

 وی با ذکر اینکه، همچنین در این نمایشگاه، از اپلیکیشن گردشگری چشم سوم با قابلیتهای AR، VR و تصاویر پانوراما، توسط مدیرکل محترم بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی رونمایی شد، گفت: این نمایشگاه فرصتی برای معرفی و عرضه، ظرفیت‌ها، جاذبه‌ها، زیرساخت‌ها و امکانات موجود در حوزه گردشگری برای تمام استان‌های کشور است.

وی با اشاره به اینکه، این نمایشگاه فرصت معرفی استان‌ها برای نوروز است، عنوان کرد: مجموعه‌های مختلف گردشگری و صنایع دستی استان با حضور در این نمایشگاه توانمندی‌ها و قابلیت‌های همدان را، به فعالین گردشگری، تورگردانان، بازدید کنندگان و شهروندان تهرانی معرفی کردند. 

خاکسار با بیان اینکه، این نمایشگاه سبب ارتباط  بخش‌های مرتبط که منافع مشترکی در این زمینه دارند، اظهار کرد:  در کنار اداره کل میراث فرهنگی استان، شرکت سیاحتی علیصدر، شرکت تله کابین گنجنامه، شهر بازی رنگین کمان، انجمن سفره خانه های سنتی و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، شهرداری ملایر،شهر جهانی مبل و منبت، شهرداری تویسرکان شهر ملی منبت گلریز و شهرداری لالجین شهر جهانی سفال، انجمن صنفی دفاتر خدمات و شرکتهای خدمات مسافرتی حضور داشتند.

وی در خصوص نمایشگاه این دوره، اعلام کرد: تفاوت این دوره نمایشگاه با ادوار پیشین برگزاری همزمان نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری بود که از هنرمندان صاحب سبک صنایع دستی نیز، در کنار دیگر بخش‌ها با طراحی متحدالشکل در قالب غرفه استان حضور یافتند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن