اجتماعی

تهییه بسته‌های بهداشتی برای جانبازان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان از آماده سازی تعدادی بسته بهداشتی برای تحویل به جانبازان نخاعی و شیمیایی حاد در روزهای آتی خبرداد.

ناصر عارف درگفت و گو با پایگاه‌خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به حضور 32 جانبازنخاعی و حدود 200 جانباز شیمیایی یا درمعرض خطر در استان، بیان کرد: درحال حاضر باتوجه به سختی تامین اقلام بهداشتی، بنیادشهید و امورایثارگران مشغول تهییه بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی کننده برای جانبازان شیمیایی حاد و نخاعی است.

وی بابیان اینکه این بسته‌ها از روز شنبه به دست جانبازان سرافراز می‌رسد، اظهار کرد: باتوجه به اینکه اولویت ارسال اقلام بهداشتی به بیمارستان‌ها اختصاص دارد، تامین این موارد برای بنیادشهید و امورایثارگران بسیار سخت بود از این رو درحال حاضر در مرحله نخست تنها جانبازان خاص به این اقلام دسترسی دارند و درصورت تامین مجدد، به سایر جانبازان نیز اعطا می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با تاکیدبراینکه جانبازان به توصیه پزشکان عمل کرده و از حضور در ادارات خودداری کنند، مطرح کرد: جانبازان با شماره‌گیری 1616 فعالیت مربوط به این بنیاد را به شکل تلفنی انجام دهند.

عارف با اشاره به فعالیت پزشکان پایش در بررسی وضعیت جانبازان، عنوان کرد: این دسته از پزشکان در صورت نیاز به منزل جانبازان رفته و شرایط آنان را بررسی می‌کنند.

۱۵ اسفند, ۱۳۹۸ ۰۱:۵۴ ب.ظ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن