فرهنگ و هنر

برخورد شدیدی در انتظار اسکان‌دهندگان است

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، برخورد با کارتن به دستان و بازاریابان از وظایف نیروی انتظامی و دادستانی اعلام کرد.

علی خاکسار در گفت‌وگو با پایگاه خبری #همدان_آنلاین، بیان کرد: تعداد زیادی از کارتن به دستان و بازاریابان دستگیر شده و تعهد برای عدم انجام این کار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه، کارتن به دستان در واقع بازاریاب مالکان هستند، توضیح داد: قصد برخورد شدید با افرادی که اسکان‌دهندگان داریم زیرا بازاریاب پذیرش‌کنندگان مسافر هستند.

وی با ذکر اینکه، وظیفه جمع‌آوری کارتن به دستان با نیروی انتظامی است، ادامه داد:در حال حاضر 3 گروه فعال گشت‌زنی در مناطقی که مسافر اسکان داده می‌شود، برای شناسایی داریم.

وی در خصوص خانه‌های شخصی توضیح داد: مأموران ما به تک تک خانه‌ها سرکشی کرده اگرمسافر نداشته باشند، اخطار عدم اسکان دریافت می‌کنند اما اگر مسافر پذیرش کرده باشند، منزل پلمپ خواهد شد.

وی با ذکر تا کنون به 50 مورد اخطار داده شده، بیان کرد: از پلیس فتا درخواست کردیم تا فضای مجازی را رصد و آگهی‎‌های اسکان سایت‌هایی مانند دیوار را حذف کند تا اوضاع را کنترل و بحران را حل کنیم.

خاکسار با تأکید بر اینکه به شدت قصد برخورد با افرادی اسکان می‌دهند داریم، گفت: از مردم خواهشمندیم تا در صورت مشاهده اسکان و پذیرش مسافر در هر نقطه شهر با شماره  081-38274946 تماس و گزارش تخلف را بدهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن