اجتماعی

گندزدایی فراگیر درتویسرکان


فرماندار تویسرکان در اقدامی فراگیر دستورات لازم مبنی بر گندزدایی و ضدعفونی خیابان های شهرستان را به صورت گسترده صادر کرد.


به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین سیدرسول حسینی گفت: هرکس هر چه در توان دارد را باید برای مقابله با این ویروس بگذارد همچنین مرخصی همه مدیران شهرستان لغو است.

وی افزود: بر اساس نظرات پزشکی سه سناریوی پیش رو داریم، که در سناریوی اول تا پایان فروردین، در سناریوی دوم تا پایان اردیبهشت و در سناریوی سوم تا پایان خرداد ماه درگیر ویروس کرونا هستیم.


حسینی تاکیدکرد: مشخصات کامل۹۱۶ کادر سپاه و بسیجی در اختیار ستاد مبارزه و مقابله با کرونا گذاشته می شود تا در صورت نیاز همکاری لازم را با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند.
فرماندارتویسرکان بابیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر باید حضور پررنگ تر و بیشتری داشته باشند خاطرنشان کرد: مکان هایی در شهرستان جهت قرنطینه جانمایی شده است که در صورت نیاز فعال می شوند.
حسینی اضافه کرد: تمامی اماکن، تجهیزات و نیروهای اداری موظف به همکاری با شبکه بهداشت و درمان هستندو اگر مردم همراهی نکنند موفقیت ما زیر ۵درصد است، مردم در خانه هایشان بمانند و تنها در هنگام ضرورت از خانه خارج شوند.

نبود ستاد اسکان درتویسرکان

فرماندارتویسرکان تاکیدکرد:امسال ستاد اسکان در شهرستان نداشته و از پذیرش میهمانان نوروزی معذوریم همچنین در بازدیدی که از نانوایی شهرستان داشتیم، نانوایی هایی که رعایت مسائل بهدتشتی را علیرغم اخطار نداشتند، قطع سهمیه می شوند.

سنگ تمام خیرین تویسرکانی

فرماندار تویسرکان بابیان اینکه خوشبختانه در بین ۱۰ شهرستان استان تنها شهرستانی که خیرین جلو آمدند خیران تویسرکانی هستند.
حسینی بابیان اینکه یک خیر تویسرکانی ۷۰هزار ماسک تهیه و به صورت رایگان توزیع نموده است همچنین دو واحد خیاطی نیز کارگاه خود را با رعایت موازین بهداشتی به دوخت ماسک و لباس سرهمی مخصوص اختصاص دادند که ۵۰درصد ماسک ها و لباس های اهدایی به بیمارستان تحویل می شود.

۲۰ اسفند, ۱۳۹۸ ۱۰:۴۶ ق.ظ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن