اجتماعی

بارش باران و وزش باد شدید در همدان

    کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان از وزش شدید باد و بارش باران در برخی از ساعات امروز خبر داد.

محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین در توضیح این خبر بیان کرد: با توجه به شروع بارش باران از صبح و ابرناکی بودن هوا، وزش باد شدید در برخی از ساعات در استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود عمده بارش‌ها به صورت باران از امشب شروع و تا ظهر فردا ادامه داشته باشد که در مناطق جنوبی بیشتر خواهد بود.

باقری‌شکیب با اشاره به میزان بارش‌ها عنوان کرد: با فعالیت سامانه بارشی میزان بارش‌ها در مناطق شمالی 5 تا 10 میلی‌متر و در مناطق جنوبی 10 تا 20 میلی‌متر پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تضعیف سامانه بارشی از فردا پدیده مهمی در استان نخواهیم داشت تا اینکه از روز چهارشنبه یک سامانه بارشی دیگر استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

باقری‌شکیب اظهار کرد: فعالیت این سامانه بارشی از صبح چهارشنبه شروع و تا روز پنج‌شنبه به صورت ریزش برف در ارتفاعات و بارش باران ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان در پایان با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته دمای هوا از 5 تا 18 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است یادآور شد: در روز گذشته ملایر با 21 درجه گرم‌ترین و رزن با 5 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن