اجتماعی

شش میلیارد ریال برای سنگ چینی سد ازندریان اختصاص یافت

عضو شورای اسلامی شهر ازندریان از تخصیص اعتبار بیش از شش میلیارد ریال جهت ریپ رپ (سنگ چینی) دیواره ضلع شرقی آب بند بزرگ (سد ازندریان) خبر داد و گفت: در اواخر سال 97 و ابتدای سال 98 این آب بند بر اثر بارش برف و باران بگونه ای آبگیری شده بود که مسئولان استان و شهرستان بخاطر شرایط بحرانی پی در پی از آن بازدید می نمودند.

احسان غفاری در ادامه با اشاره به پیگیری ها و مکاتبات شورای اسلامی شهر جهت استحکام این دیواره ، افزود: پروژه اجرای ریپ رپ (سنگ چینی) دیواره ضلع شرقی آب بند(سد ازندریان) بطول حدودا 350 متر توسط شرکت پارس اروند ایرانیان زیر نظر شرکت آب منطقه ای استان همدان در حال اجراست.

عضو شورای اسلامی شهر ازندریان ضمن تشکر از همه مسئولان به ویژه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان، گفت: دیواره ضلع جنوبی آب بند بزرگ ازندریان نیز نیازمند ریپ رپ(سنگ چینی) است.

وى با بيان اينكه: در صورتی که این دیواره نیز اجرا شود اعتبار این پروژه به بیش از هشت میلیارد ریال می رسد، افزود: هدف از اجرای ریپ رپ(سنگ چینی) دیواره ها این هست که در مواقعی که آب بند ها آبگیری می شوند، مانع شستن دیواره ، کاهش استحکام دیواره و تخریب آن توسط امواج ایجاده شده شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن