اجتماعیفرهنگ و هنر

هتل‌ها دیگر هیچ مسافری پذیرش نمی‌کنند

حسن خانجانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در واکنش به فیلم منتشرشده از سوی این مجموعه خبری در رابطه با توئیت وزیر ارتباطات و فناوری با موضوع آمار بالای ورود مسافران به همدان، بیان کرد: به کلیه هتل ها حداکثر تا فردا ساعت ۱۰ صبح، مهلت داده شده تا نسبت به تخلیه مسافران و تعطیلی اقدام کنند.

وی همچنین از عدم توانایی در یافتن مسافران خبرداد و گفت: مشکل فعلی مسئولان این است که مسافران در خیابان، پارک‌ها و هتل‌ها یافت نمی‌شوند؛ از این رو از خبرنگاران خواستاریم تا به کمک ما آمده درصورت مشاهده مسافر به ما اطلاع دهند تا با سرعت به سراغشان برویم.

خانجانی با بیان اینکه پس از ورود دستگاه قضایی به فعالیت سوئیت‌های دهکده توریستی گنجنامه، این مکان، همدانی بودن تمام مهمانان خود را بهانه‌ کرد، گفت: دادستانی پس از شنیدن این بهانه، اقامت شهروندان در این سوئیت‌ها را بی‌دلیل و بدون توجیه خواند و دستور تخلیه مسافران را به این مکان ابلاغ کرد.

دادستان عمومی و انقلاب همدان با تاکید براینکه این دستورات در روزهای گذشته هم به هتلداران و اماکن مربوط به پذیرش مسافران ابلاغ شده بود، مطرح کرد: ما نمی‌توانیم مانع از عبور و گذر مردم شویم؛ چراکه همدان شاه‌راه برخی از استان‌ها بوده و جایگزینی برای رسیدن به استان‌هایی همانند کردستان وجود ندارد.

خانجانی ادامه داد: این دسته از افراد برای رسیدن به منزل و شهر خود راهی جز عبور از همدان ندارند؛ از این رو ما تنها به این دسته از افراد تاکید کردیم که حق توقف در شهر را ندارند، اما باید توجه کرد که گاهی در اجرا مشکلاتی رخ می‌دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن