اجتماعی

توقیف و جریمه ۲۵ خودروی مسافر / همدانی‌ها به تبدیل پلاک خود اقدام کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از کنترل ۴۷۵ خودرو با پلاک غیر‌بومی و اعمال جریمه و توقیف ۲۵ خودرو توسط پلیس راهور خبر داد.

سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در تشریح این خبر اظهار کرد: از روز گذشته تا صبح امروز ۴۷۵ خودرو با پلاک غیربومی در رصد پلیس کنترل شدند که از این تعداد راننده ۱۲۳ دستگاه ساکن همدان بودند که پلاک های آنها غیر‌‌بومی ثبت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تردد پلاک‌های غیر‌بومی پلیس ابتدا به این خودروها تذکر داد اما متاسفانه از این تعداد ۲۵ خودرو پس از خارج شدن از رصد و کنترل پلیس، دوباره به شهر بازگشته و با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، خودروی آنها به مدت ۱ ماه توقیف و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

سرهنگ فکری با اشاره به اینکه رانندگان همدانی که با پلاک های غیربومی در معابر تردد می‌کنند هم جریمه می‌شوند عنوان کرد: پلیس راهور همدان، غرفه‌ای مجزا در واحد تعویض پلاک استان برای این دسته از افراد در نظر گرفته است تا در اسرع وقت نسبت به تبدیل پلاک خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: از فردا این غرفه در واحد تعویض پلاک فعالیت خود را آغاز کرده و ساکنان همدان می توانند به این واحد مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در پایان مطرح کرد: این طرح تا زمان ابلاغ پایان آن توسط ستاد مبادزه با کرونا ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن