اجتماعی

دعوت از خانواده‌های همدانی برای پیوستن به پویش نه به کروناونه به تحریم

ربیعه علی‌محمدی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان ضمن شادباش سال جدید، طی ارسال پیامی خواستار پیوستن خانواده‌های محترم استان به پویش «نه به کرونا و نه به تحریم» شد.

⬅️ در متن این پیام آمده است:

با توجه به ضرورت یکپارچگی جامعه بین‌الملل برای مقابله با #ویروس_کرونا، تمامی کشورها باید در برابر این بیماری مصیبت‌بار، بدون در نظر گرفتن اختلافات سیاسی و تفاوت‌های جغرافیایی ایستادگی کرده و با هم در کاهش آثار مخرب انسانی، اقتصادی و اجتماعی آن، همکاری کنند.

کشور عزیز ایران نیز همانند سایر کشورهای جهان با یک بحران و چالش جدی فراملی به نام #بیماری_کوید١٩ (کرونا ویروس) مواجه شده است.

اما در شرایطی که کنترل و مهار این ویروس منحوس نیازمند انسجام و همدلی ملی و بین‌المللی در راستای به اشتراک گذاشتن تجربیات و دستاوردهای پزشکی و علمی بوده، متأسفانه #دولت_آمریکا، تحریم‌های دارویی و تجهیزات پزشکی را علیه کشور ایران، تشدید کرده است. آمریکا بر خلاف ادعایش در حال فریب افکار عمومی است و تحریم‌های هدفمند و هوشمندانه‌ای را برای محروم‌ساختن مردم ایران از دریافت کمک‌های بین‌المللی و حتی خرید اقلام و تجهیزات پزشکی طراحی و اجرا می‌کند.

انتظار ایران از جامعه بین‌الملل به‌ویژه کشورهای اروپایی که خود نیز با موج فزاینده ابتلا به ویروس کرونا مواجهند؛ مخالفت برای همراهی با این جنایت آمریکاست؛ زیرا این یک #مسئولیت_بین‌المللی محسوب می‌شود.

از تمامی خانواده‌های عزیز در جای جای استان همدان درخواست دارم تا برای اعتراض به چنین اقدامات غیرانسانی و ظالمانه تحریم درمانی و دارویی مبارزه با کرونا، وارد نشانی اینترنتی
🌐 http://corona2plus.com/Corona2/En/Petition
شده و مراتب اعتراض خود را به این سیاست ددمنشانه، به ثبت برسانند.

امید است با ثبت اعتراض در این چنین پویش‌هایی در آینده، شاهد #همبستگی_جهانی در کنترل و مهار این گونه سیاست‌های ظالمانه و انسان‌ستیزانه و نیز مدیریت کارآمدتر بحران کرونا باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن