اجتماعی

توقف روند صعودی کرونا در تویسرکان


مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان درصحن علنی شورای شهر شهرستان تویسرکان بابیان اینکه روند ابتلا به کرونا در تویسرکان فعلا از حالت صعودي خارج شده اما كماكان جاي نگراني وجود دارد و مردم بايستي به فاصله گذاری هوشمند ادامه دهند و تمامي دستگاه ها همراهي مستمر در اين زمينه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین سیدابراهیم طواف زاده بابیان اینکه نقاهتگاه تویسرکان كه در سطح استان بي نظير است افزود:هم اكنون آمادگي كامل جهت پذيرش بيماران را دارد.

طواف زاده گفت:پزشكان متخصص بحد كافي در تویسرکان وجود دارد و مشغول خدمت رساني به بيماران كرونايي هستندودرين خصوص نگراني وجود نداردوخوشبختانه با تدابيري كه در تويسركان به عنوان اولين شهرستان در سطح استان انديشيده و اجرايي شد مثل كنترل ورودي هاي شهر و ضد عفوني و گند زدايي معابر سطح شهر توسط شهرداري و نيروهاي جهادي و بسيجي و تعطيلي بموقع اصناف ، و مديريت كادر ادارات با درايت فرماندار و تصميمات به موقع شوراي تامين شهرستان باعث شد تا امروز اين بيماري تا حدود زيادي تحت مديريت و كنترل قرار بگيرد و خوشبختانه تا امروز نيازي به استفاده از نقاهتگاه نبوده است.

این مقام مسئول ضمن تشكر و قدر داني از تمامي خيرين عزيز تاکیدکرد:شهرستان تويسركان جایگاه قابل قبولی از نظر كمك خيرين در سطح استان را داشته و اقلامي كه توسط خيرين اهدا گرديده بخشي از آن كه دارای استاندارهای لازم جهت ِاستفاده پزشكان متخصص و كادر درماني بوده است ،صرفا در خطوط مقدم مقابله با این بیماری مورد استفاده قرار گرفته است که جهت مديريت صحيحِ توزيع نیز تحويل سه بخش او رژانس پيش بيمارستاني و مركز بهداشت و بيمارستان شده است تا در اختياركادر رديف اول درمان قرار گيرد.

طواف زاده خاطرنشان کرد: سایر اقلامی که مناسب استفاده در فضاهای درمانی ویژه نبوده اند را در بخش های کم خطر استفاده کرده و یا در اختیار مراکز خدمات رسان شهرستان قرار داده ایم.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان تویسرکان درپایان گفت :بنده آمادگي كامل دارم در خصوص توزيع اقلام بهداشتي چه از دريافتي هاي استان و چه از خيرين كه با نهايت دقت و امانت داري صورت مي پذيرد گزارش جزئيات فرايند در مدارِ استفاده قرار گرفتن اقلام را به نمايندگان مردم در شوراي شهررا ارائه نمايم. ضمنا دريافتي هاي اقلام بهداشتي از استان نيز قابل قبول ميباشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن