اجتماعی

وزش باد و غبار در آسمان همدان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان از افزایش شدت سرعت باد از بعد از ظهر فردا خبر داد و گفت: امروز بعدازظهر، غبار رقیقی آسمان استان را فرا می‌گیرد.

محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در توضیح این خبر اظهار کرد؛ با توجه به آخرین نقشه های هواشناسی و اطلاعات ماهواره‌ای امروز و فردا پدیده خاصی در استان پیش‌بینی نمی‌شود اما در ساعت بعد از ظهر شاهد وزش باد و غبار رقیق در آسمان استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد از فردا بعداز ظهر افزایش می‌یابد ادامه داد: سامانه بارشی جدیدی از چهارشنبه وارد استان می‌شود که انتظار می رود بارش‌های آن از ۵ تا ۱۰ میلی‌متر سطح استان را فراگیرند.

باقری‌شکیب با اشاره به تغییرات دمایی تصریح کرد: امروز و فردا دمای هوا افزایش می‌یابد اما از روز چهارشنبه با توجه به ابرناکی بودن و بارش رگباری باران همین مقدار مجدد کاهش خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان همدان در پایان با بیان اینکه در روز گذشته دمای هوا از ۶ تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۲۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و رزن، فامنین، بهار و قهاوند با ۳ درجه خنک‌ترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن