اجتماعی

نقش تاثیرگذاربانوان درتوسعه کشور

فرماندارتویسرکان درجلسه کارگروه بانوان تویسرکان درفضای آزاد گفت :زنان بعنوان نیمی از نیروهای انسانی نقش تأثیرگذار در توسعه جامعه دارند ومیتوان گفت بانوان نقش مهم واثرگذاری درجهت تحقق توسعه وپیشرفت جامعه دارند وهمواره در فعالیت های مختلف این اثرگذاری را به اثبات رسانده اند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین درتویسرکان سیدرسول حسینی بابیان اینکه در شرایط کنونی که همه در حال مبارزه با ویروس کووید ۱۹ هستیم نقش زنان در محیط خانواده یک نقش مهم‌تر و اثرگذارتر شده است افزود: نقش زن در سلامت روانی، روحی، عاطفی و جسمی خانواده یک نقش مهم و اساسی است.

حسینی اظهار داشت: اکنون بهترین راهکار مقابله با بیماری کرونا ماندن در خانه است که زنان باید یک محیط بانشاط، آرام و به دور از استرس و اضطراب را در خانه فراهم کنند.


وی باتاکیدبراینکه انتخاب سبد غذایی سالم، ترغیب و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ بهداشت فردی و جمعی در محیط خانواده، لغو خریدهای غیرضروری، پرهیز از برگزاری مهمان‌های خانوادگی در این شرایط، همه و همه اقداماتی است که مسئولیت زنان را در این شرایط، سنگین‌تر کرده است.


فرماندارتویسرکان خاطرنشان کرد:پیشگیری‌ها و رعایت بهداشت فردی و جمعی از محیط خانواده شروع می‌شود و به همین علت، زنان، مشارکت فعال و اثرگذاری در مبارزه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا دارند.


حسینی درپایان تصریح کرد: تحقق کامل و همگانی راهکار فعلی تحت عنوان «در خانه بمانیم»، جز با مشارکت و مدیریت فعال زنان در محیط خانه و خانواده، ممکن نیست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن