اجتماعی

سارقان در کمند پلیس ملایر

فرمانده انتظامي ملاير از دستگيري 8 سارق و کشف 14 فقره سرقت و یک دستگاه خودرو سرقتی در 48 در این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت  در سطح شهرستان ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتي 3 مرحله طرح ضربتي در نقاط از پيش تعيين شده اجرا شد.

سرهنگ محمد باقر سلگي  در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: در همين ارتباط ماموران پليس آگاهي، يک سارق موتورسيکلت را با 2 فقره سرقت و ماموران کلانتري 11 ، تعداد 4 سارق خانه هاي باغي را با اعتراف به 8 فقره سرقت دستگیر کردند و در این ماموریت مقادیری مواد مخدر نیز کشف شد.

وی اظهارکرد: در ادامه اين طرح، ماموران کلانتري 11 يک دخل زن را حين سرقت و ماموران کلانتري 13 يک سارق موتورسيکلت را به همراه خریدار اموال مسروقه را دستگیر و يک دستگاه موتورسيکلت ربوده شده را نيز از آنان کشف کردند که اقدامات قانوني برای تحويل موتورسيکلت مسروقه به مالباخته در دستور کار قرار دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ماموریت دیگری به دنبال وقوع يک فقره سرقت خودروي سوراي پرايد در شهرستان، ماموران کلانتري 11 با حضور ميداني و بررسي هاي تخصصي، مخفيگاه سارق را شناسایی و نامبرده را به همراه خودرو سرقتی حين سرقت لوازم داخل خودروي ربوده شده دستگیر کردند و متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی های فنی، به 2 فقره سرقت اعتراف کرد.

سلگی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف 2 هزار ليتر گازوئيل قاچاق توسط ماموران انتظامي بخش جوکار این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامي بخش جوکار حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي در ساعت 4 بامداد به يک دستگاه وانت نيسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسي از این خودرو، 2 هزار لیتر گازوئيل قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائی شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن