اجتماعی

توزیع 2500 بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه ملایر

در آستانه عید فطر رقم خورد:

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع 2500 بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ملایر خبر داد و گفت: با توجه به سخنان رهبری در نیمه شعبان برگزاری سه مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار سید جواد حسینی در گفتگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: به همت خیرین و بسیجیان ملایری دو مرحله رزمایش در ملایر برگزار شد که در نخستین مرحله هم ‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان بیش از 4 هزار بسته معیشتی توزیع شد.

وی به همکاری و هم‌ افزایی ادارات و نهادهای ملایر در برگزاری این رزمایش اشاره کرد و گفت: دومین مرحله هم ‌زمان با ولادت کریمه اهل‌ بیت امام حسن(ع) برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه امروز در سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه ملایر 2500 بسته معیشتی با همکاری کمیته امداد، خیرین و سایر ادارات مرتبط بین جامعه هدف شناسائی شده در سطح شهرستان توزیع می شود، اظهارکرد: این مرحله همزمان با روز پنجشنبه آخر ماه رمضان در حال برگزاری است.

حسینی با بیان اینکه ارزش تقریبی هرکدام از این بسته‌ها بین 300 تا 350 هزار تومان است، خاطرنشان کرد: به همت پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج، بیش از 6 هزار خانوار نیازمند در ملایر شناسائی شده اند و سعی می شود با حفظ کامل شأن و کرامت انسانی افراد، توزیع بسته‌های معیشتی در بین آنان صورت پذیرد.

۱ خرداد, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۴ ق.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن