اجتماعی

ساماندهی و اصلاح هندسی خیابان قهرمان

در ادامه عملیات عمرانی و ساماندهی خیابان قهرمان، زیر سازی و آسفالت ریزی این معبر در روز جاری با هدف بهبود ترافیک و رفاه حال شهروندان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری همدان عنوان کرد به منظور ارتقاء سطح ایمنی تردد و بهبود ترافیک، عملیات ساماندهی و اصلاح هندسی خیابان قهرمان از ابتدای سال جاری آغاز گردید.

وی با بیان اینکه اصلاح های هندسی صحیح در معابر شهری می تواند بسیاری از مشکلات تردد شهروندان را حل نماید عنوان کرد یکی از اهدافی که در مدیریت ترافیک شهری به دنبال آن هستیم روان سازی و رفع گره های ترافیکی می باشد که این مهم باعث بهبود کیفیت زندگی همشهریان عزیز خواهد شد.

گلفام مدیر فنی شهرداری منطقه یک همدان با اشاره به اینکه خیابان قهرمان به دلیل عدم طراحی مناسب در سالیان گذشته دارای تداخل و گره های ترافیکی بود گفت در ابتدا عملیات هدایت آبهای سطحی با استفاده از لوله گذاری و ایجاد کانالهای زیر زمینی جهت جلوگیری از مشکلات آب گرفتگی این معبر و هدایت روان آبها در فصول پر بارش صورت پذیرفت.

وی ادامه داد در ادامه عملیات ساخت رفوژ وسط و جدولگذاری جهت به سازی و زیبا سازی این معبر انجام شد و با تکمیل شدن پروژه، کاشت فضای سبز آن نیز آغاز می گردد.

وی ادامه داد در راستای پروژه های پیاده رو سازی و استاندارد سازی که در معابر سطح منطقه صورت می پذیرد، پیاده رو سازی خیابان قهرمان با رعایت ضوابط و استانداردها جهت استفاده عابرین پیاده انجام پذیرفت.

گلفام مطرح کرد عملیات زیرسازی خیابان قهرمان نیز طی روزهای گذشته انجام شده و در صبح روز جاری با هماهنگی های لازم عملیات آسفالت ریزی این معبر با استفاده از دستگاه های فینیشر و پانصد تن آسفالت صورت پذیرفت.

۱ خرداد, ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲ ب.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن