اجتماعی

مرگ راننده نیسان در پی واژگونی/احتمال ترافیک سنگین در محورهای خروجی همدان

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان از احتمال سنگین شدن ترافیک در محورهای خروجی استان از بعدازظهر امروز خبر داد و گقت: روز گذشته یک دستگاه وانت نیسان در جاده قدیم همدان-ساوه واژگون و راننده آن در دم فوت شد.

سرهنگ غلامعلی همایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان ‌آنلاین ، با بیان اینکه علت واژگونی عدم توانایی راننده در کنترل خودرو ثبت شده است اظهار کرد: متاسفانه این راننده 38 ساله به علت جراحات و ضربه شدید در دم جان خود را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: در دو روز گذشته محورهای ورودی استان از ترافیک سنگینی برخوردار بود اما از بعدازظهر امروز قطعا شاهد تردد و حجم سنگین ترافیک در محورهای خروجی استان خواهیم بود.

سرهنگ همایی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از استان‌ها در وضعیت قرمز شیوع و ابتلا به کرونا هستند طرحی مبنی بر جلوگیری از ورود پلاک‌های این استان به پلیس راهور داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم ابلاغ این طرح، و بازدید میدانی از ورود مسافران به استان پلاک‌های غیر بومی از جمله اهواز بسیاری کم و معدود هستند.

سرهنگ همایی در پایان یادآور شد: مسافران در صورت توان بازگشت به شهرهای خود را به بعدازظهر و ساعات پایانی موکول نکنند چرا که در این صورت ترافیک در محورها سنگین و احتمال وقوع حوادث افزایش می‌یابد.

۵ خرداد, ۱۳۹۹ ۱۱:۴۸ ق.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن