اجتماعی

به همت شورای تأمین، آرامش و امنیت پایدار در ملایر برقرار است

فرماندار ملایر عملکرد یکایک اعضای شورای تأمین شهرستان را در حوزه‌های تخصصی و کاری مثبت و ارزشمند عنوان کرد و گفت: در اتفاقات ناگوار سال ۹۸ در کل کشور مانند اغتشاشات، با تدبیر و عملکرد صریح و شفاف اعضای شورای تامین، شاهد آرامش و امنیت پایدار در شهرستان ملایر بودیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی عصر شنبه 3 خرداد ماه در آئین تکریم و معارفه‌ رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر که با حضور امام جمعه‌، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تأمین برگزار شد، افزود: در مسائلی چون انتخابات، صلح و آشتی قبائل و بخشش پرونده‌های قضایی، رئیس دادگستری و دادستان ملایر، نقاط درخشانی در کارنامه‌ خود دارند.

وی اظهارکرد: نمایندگان مردم در مجلس و اعضای شورای، حول محور امام جمعه‌، که محور وحدت شهرستان است، به مثابه‌ انگشتان یک دست هستند که مسئولیت هماهنگی امور یک شهر یا استان را برعهده دارند و در صورتی  موفق عمل می کنند که در همه‌ امور با هم یکصدا باشند.

ولدی با اشاره به خدمات استاندار همدان و نگاه ویژه‌ای که او به ملایر دارد، افزود: استاندار همدان فردی بسیجی و انقلابی است که با همراهی اعضای شورای تأمین استان، در مسائل و مشکلات، راهگشای امور ملایر هستند.

فرماندار ملایر در ادامه با تبریک سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر و تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، گفت: از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای بخاطر بیان فرمایشات ارزشمند در آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، که فصل‌الخطاب و راهگشای ملت آزادی‌خواه و انقلابی ایران است، تشکر می‌کنیم و امیدواریم به عنوان یک سرباز انقلابی در رکاب ایشان، تا نابودی اسرائیل همراه باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این آئین، قدرت اله ولدی از زحمات آقای عباس نجفی در جایگاه ریاست دادگستری و سعید احمدی‌فر به عنوان دادستان عمومی و انقلاب ملایر تقدیر و برای سلگی در جایگاه دادستان ملایر و احمدی‌فر به عنوان رئیس جدید دادگستری آرزوی موفقیت کرد. نجفی رئیس سابق دادگستری ملایر نیز به عنوان معاون مدیرکل دادگستری استان همدان و مستشار قضایی استان، معرفی شد.

۶ خرداد, ۱۳۹۹ ۱۱:۵۲ ق.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن