سلامت و پزشکی

برخی از مردم همکاری نمی‌کنند/ آخرین جزئیات کرونا در استان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا و رئیس مرکز بهداشت استان همدان از بی توجهی و عدم رعایت نکات بهداشتی برخی از هم‌استانی‌ها به مسئله کرونا ویروس خبرداد.

منوچهر کرمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به اینکه کرونا هنوز ازبین نرفته است، بیان کرد: متاسفانه با آغاز مراودات خانوادگی و سفرهای بین استانی، عده‌ای از افراد رعایت نکات بهداشتی را فراموش کرده و باعث افزایش آمار مبتلایان به کووید-۱۹ شده‌اند.

وی با تاگید براینکه افزایش آمار مبتلایان بسیار کم و در مقایسه با تعداد نفرات بیمار در ۲۰ روز اخیر بوده است، گفت: خوشبختانه باتوجه به تمهیدات صورت گرفته در استان، موج دوم کرونا و آمار مبتلایان همانند استان‌ خوزستان نگران کننده چشمگیر نبوده است.

کرمی تصریح کرد: از ۲۰ روز گذشته، روزانه ۸ مورد ابتلا به کرونا ثبت می‌شد؛ این درحالیست که ۲ روز متوالی این تعداد به عدد ۱۱ رسیده بود.

وی از نبود موج سوم کرونا در استان همدان خبرداد و گفت: روند همچنان ادامه داشته و مردم باید به نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه توجه کنند؛ متاسفانه خانواده‌های دارای موارد مثبت کرونا نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

۱07۷ مبتلا به کرونا و ۱۱۲ فوتی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا و رئیس مرکز بهداشت استان همدان همچنین در رابطه با آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس نیز مطرح کرد: تاکنون ۱07۷ نفر از هم‌استانی‌ها به کرونا مبتلا شده‌اند؛ این درحالیست که ۱۱۲ نفر از آنان فوت و ۷۹۵ نفر دیگر نیز بهبود یافته‌اند.

کرمی اضافه کرد: درحال حاضر ۷۰۰ بیمار کرونایی نیز تحت درمان قرار دارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن