اقتصادی

کشف مقادیر قابل توجه کالای قاچاق در استان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف بیش از ۱۲ هزار گوشی تلفن همراه و ۱۷ هزار ژل و اسپری جنسی قاچاق خبرداد.

علیرضا حسن پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با بیان اینکه متهمین کالاهای قاچاق را به صورت اینترنتی و از طریق مراسلات پستی به اسم شارژ، کرم دست و صورت، ژل بدن سازی و … ارسال می‌کردند، بیان کرد: بعد از شناسایی علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به جریمه ۲۳میلیارد ریالی نیز محکوم شدند.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مامورین اداره اطلاعات ملایر، تصریح کرد: سه نفر جداگانه به صورت اینترنتی و از طریق شبکه‌های مجازی جمعاً تعداد ۱۲۳۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۱۷ هزار ژل و اسپری جنسی به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۹۴ میلیون و ۵۷۶ هزار ریال را در پوشش مراسلات مجاز پستی برای خریداران ارسال می‌کردند.

حسن پور با بیان اینکه قبض‌های ارسالی اداره پست به نام کرم دست و صورت، ماسک ،ژل بدنسازی ،شارژر همه کاره صادر شده است، عنوان کرد: شعبه اول ویژه این اداره‌کل پس از تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت متهمین را جمعاً به پرداخت مبلغ ۲۳ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: با تلاش اجرای احکام و پس از انسداد حساب‌های متهمین بیش از ۶ میلیارد ریال از جریمه وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن