اجتماعی

در شرایط ضروری کودکان خود را به مهد بسپارید

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان همدان از بازگشایی مهدهای کودک خبرداد و گفت: از مردم خواهشمندیم تا درصورت ضرورت، کودکان خود را به مهدها فرستاده و  از امکانات موجود استفاده کنند.

حجت‌الله حاتمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به بازگشایی مهدهای کودک از روز شنبه 24 خردادماه، بیان کرد: آمادگی کامل بهداشتی در مهدهای کودک وجود داشته و تمام کارکنان در این مراکز موظف به رعایت نکات بهداشتی هستند.

وی با تاکید براینکه تمام موارد و نکات بهداشتی در مهدهای کودک اجرا شده است، عنوان کرد: تمام فضای مهدهای کودک با حفظ فاصله گذاری اجتماعی، نصب دستگاه تهویه هوا، قرار دادن مواد ضدعفونی کننده، صابون و سطل‌های زباله در دار قابل بازگشایی خواهند بود؛ والدین درصورت مشاهده هرگونه کم کاری و عدم توجه مدیران مهدکودک به نکات بهداشتی اقدام به گزارش تخلفات کنند.

حاتمی با بیان اینکه بازگشایی مهدهای کودک عمدتا به‌دلیل وجود مادران شاغل به‌ویژه بانوانی که جزئی از کادر درمان بوده و درحال فعالیت هستند، بازگشایی شده است، مطرح کرد: از والدین خواهشمندیم تا تنها در شرایط ضروری کودکان خود را به مهدهای کودک بسپارند چراکه علی رغم تمام حساسیت‌ها و رعایت نکات بهداشتی در این مراکز، خطر به خط پایان نرسیده است.

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان همدان ادامه داد: لازم به ذکر است مباحث آموزشی در رابطه با رعایت نکات بهداشتی به کودکان ارئه و در مراکز پوستر و بنرهایی حاوی نکات بهداشتی نصب شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن