ورزشی

هیأت کبدی ملایر احیا می شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از احیا و شروع بکار مجدد هیأت کبدی ملایر خبر داد و گفت: به منظور بررسی دلایل افت فعالیت این هیأت  طی سال های اخیر و بررسی مسائل، مشکلات و کمبودهای آن جلسه ای با حضور رئیس هیأت کبدی استان همدان برگزار شد.

حمید رضا سپهری نیا در در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: این رشته ورزش در شهرستان در سال‌های گذشته قهرمان لیگ برتر و کشور بوده اما به دلایلی دچار افت شد، که با حضور اعضا و تعدادی از ورزشکاران هیأت کبدی مشکلات و کمبودهای این رشته، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی برگزاری این جلسه را مهم و اجرای مصوبات آن را توسط هیأت شهرستان الزامی دانست و همکاری کامل و صادقانه هیأت کبدی استان و شهرستان خواستار شد.

سپهری با بیان اینکه در این نشست رئیس هیأت کبدی استان همدان حمایت همه جانبه خود را از این رشته ورزشی و سایر رشته های ورزشی مستعد  در شهرستان اعلام کرد، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که ورزش ملایر خصوصاً ورزش کبدی به روزهای اوج خود بازگردد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر از تصمیم خود برای اختصاص فضای تمرینی بهتری برای تمرین ورزشکاران این رشته و معرفی سرپرست جدید این هیأت به زودی خبر داد.

سپهری خاطرنشان کرد: در این نشست توزیع اعتبارات و تجهیزات به صورت عادلانه در شهرستان ها، احداث خانه کبدی  در شهرستان،  استفاده از ورزشکاران مستعد ملایری در تیم های کبدی استان، برنامه ریزی برای هرچه بهترشدن فعالیت هیأت کبدی شهرستان در زمینه های تیم داری و قهرمان پروری، جذب جوانان به ورزش، برگزاری کلاس های داوری و مربی گری،  تشکیل کمیته استانی و شهرستانی و … به تصویب رسید.

‍وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کوه پیمایی به مناسبت روز جهانی محیط زیست، اظهارکرد: هیأت کوهنوردی ملایر با همکاری باشگاه کوهنوردی اوج این شهرستان در برنامه ای از پیش تعیین شده به مناسبت روز جهانی محیط زیست همایش کوه پیمایی با محوریت آموزش، پاک سازی کوه و محیط زیست برگزار کرد.

سپهری افزود: بیش از 40 نفر از کوهنوردان که در هیأت و باشگاه کوهنوردی اوج، فعالیت و تمرین می کنند در همه رده های سنی در2 بخش آقایان و بانوان در این همایش شرکت کرده و مسیر آبشار بام ملایر تا قله گوه گرمه را طی کردند.

وی بیان کرد: در طول مسیر آموزش های لازم در خصوص پیداکردن مسیر، نحوه پاکسازی کوه و مسیر مربوطه به نونهالان و نوجوانان شرکت کننده و طریقه گرم و سرد کردن بدن در طی مسیر در کوه پیمایی توسط مربیان و پیشکسوتان این هیأت به شرکت کنندگان ارائه شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن