فرهنگ و هنر

به دنبال رقابت با صنعت مبل و منبت در کشورهای دیگر هستیم

فرماندار ملایر گفت: به دنبال تولید و رقابت با رقبای مبل و منبت در کشورهای دیگر هستیم و برای اینکار اساتید برجسته‌ای در هنر مبل و منبت در شهرستان داریم و باید پایلوت آموزش این هنر در کشور شویم.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی شامگاه پنجشنبه 22 خرداد ماه در جلسه‌ جذب سرمایه‌گذاری احداث شهرک نمایشگاهی بین‌المللی مبل و‌ منبت ملایر، افزود: در جهانی شدن مبل ملایر، همه‌ افزادی که دلسوز این مردم شهر و فعالان این عرصه بودند، زحمت کشیدند که از آن جمله می توان به استاندار، نمایندگان در ادوار دهم و یازدهم، اتاق بازرگانی و فعالان صنعت مبل و منبت اشاره کرد.

وی اظهارکرد: برای احداث شهرک نمایشگاهی مبل و منبت باید ضلع‌های اقتصادی همراه با هم و در کنار هم باشند و صاحبان صنعت، سرمایه‌گذار، اوقاف و شهرداری سهامدار شهر نمایشگاهی بین‌المللی مبل و منبت شوند.

وی با تأکید بر اینکه باید به سمت تامین معیشت مردم و اشتغال جوانان حرکت کنیم، گفت: دغدغه‌ مسئولین نظام در شرایط فعلی معیشت مردم است، دوران منیّت و کار انفرادی به پایان رسیده است، برای پایداری در عرصه‌ جهانی باید “ما” شویم و شهر ملایر را به عنوان الگوی حوزه‌های مختلف در دنیا معرفی کنیم.

ولدی ادامه داد: شهرستان ملایر در کنار انگور و مبل و منبت، ظرفیت‌های قابلی برای جهانی شدن دارد؛ تپه نوشیجان و اماکن تاریخی، سد کلان ملایر، طبیعت بکر و مناطق حفاظت شده، بوم‌گردی و گردشگری، معادن مختلف سیلیس و منیزیم و موارد زیاد دیگری که قابلیت رشد و ارتقا دارد.

وی با بیان اینکه مدیران شهرستان، برای خدمت به مردم باید در ملایر و شهر محل خدمت‌شان ساکن شوند، اظهارکرد: شرایط اقتصادی دولت در تنگناهای تحریم‌های ظالمانه‌ دشمن مناسب نیست، بنابراین باید روی پای خود بایستیم و به مردم خدمت کنیم، چراکه مردم ما در همه‌ زمینه‌ها به درستی عمل می‌کنند.

فرماندار ملایر گفت: دستگاه های خدمات‌رسان شامل آب، برق و گاز، بیمه‌ها، تامین اجتماعی، اداره‌ مالیات و بانک ها باید از صنعت تولید و سرمایه‌گذار حمایت کنند، چراکه حمایت از کارفرما و تولید‌کننده، کمک به کارگر و ایجاد اشتغال جدید است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن