سلامت و پزشکی

افزایش قابل توجه موارد مشکوک به کروناویروس

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا و رئیس مرکز بهداشت استان همدان با بیان اینکه شاهد روند افزایشی قابل توجه در مراجعه موارد مشکوک به کروناویروس در استان هستیم، گفت: در چند روز اخیر از میان افراد مشکوک مبتلا به کووید-19، تنها 96 نفر از آن‌ها با تشخیص قطعی در بیمارستان بستری شده‌اند.

منوچهر کرمی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان، بیان کرد: این ویروس گاها بدون هیچ گونه علائم در فرد باعث انتقال بیماری به سایرین می‌شود، از این رو اجتناب از حضور در مراسم‌های عروسی و عزا، مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی به ویژه در فضای سر بسته، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک الزامی است.

وی با تاکید براینکه خطر کرونا ویروس همچنان ادمه دار بوده و به مراحل پایانی خود نرسیده است، اظهار کرد: متاسفانه در استان شاهد افزایش موارد مشکوک و مراجعه این دسته از افراد به بیمارستان‌ها هستیم.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا و رئیس مرکز بهداشت استان همدان ادامه داد: تاکنون 131 نفر از هم استانی‌های عزیز جان خود را به ‌دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست داده اند؛ لازم به ذکر است مهمترین آفت کرونا بی تفاوت شدن جامعه نسبت به این ویروس است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن