اجتماعی

حمایت از معلمان غیرانتفاعی درانتظار مصوبه مجلس

رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی استان همدان توجه به اعتراضات معلمین مدارس غیرانتفاعی در پی تبعیضات قائل شده نسبت به معلمان رسمی را از پی‌گیری های انجام شده عنوان کرد.

حمیدرضا فتاحی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، اظهار کرد: معلمان غیر انتفاعی زیر نظر بخش خصوصی کار کرده و از این رو به موسس، مجوز تاسیس از آموزش و پرورش داده شده و پس از آن طبق قوانین وظیفه تامین نیروی انسانی را دارد؛ لازم به ذکر است اعضا از طرف آموزش و پرورش گزینش شده و باید طبق قانون کار حقوق دریافت کنند، از این رو آموزش و پرورش هیچ مسولیتی در این رابطه ندارد.

فتاحی در ادامه گفت: متاسفانه تاکنون هیچ‌گونه مصوبه‌ای مبنی بر حمایت از معلمان غیرانتفاعی از سوی مجلس دریافت نشده است، اما این کار باتوجه به تعداد زیاد این عزیزان بسیار سخت است؛ حدود 120 هزار معلم غیر رسمی در کشور مشغول به کارند که برای حمایت از آنها تابع قوانین کشور هستیم.

وی با بیان اینکه اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی استان همدان به فکر این عزیزان بوده و بر بیمه و دریافتی آنها نظارت صورت می‌گیرد، مطرح کرد: باتوجه به تعطیلی مدارس، حقوق اسفند و فروردین این معلمان به طور کامل پرداخت شده است از این رو در تلاشیم تا زحمات این عزیزان نیز زایل نشود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن