اجتماعی

محورهای روستایی و روکش آسفالت محور ملایر- توره بهسازی می شود

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان، گفت: با پیگیری های مجدانه صروت گرفته، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بهسازی برخی محورهای روستایی این شهرستان و لکه گیری و روکش آسفالت محور ملایر- توره موافقت کرد.

حجت الاسلام احد آزادی ‌خواه در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: بهسازی محورهای روستایی علی آباددمق، حسین آباد، منگاوی و گنبد، ناصح آباد، بهمن آباد، کله بید، کهریز و نهندر از درخواست های مهم ما برای تامین اعتبارات نگهداری راه های روستایی از محل منابع استانی و استفاده از امکانات و ماشین آلات بود که دستورات لازم از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی برای اقدام به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان ابلاغ شد.

وی اظهارکرد: پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور ملایر- توره به طول ۱۵ کیلومتر به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار شهرستان است که طبق درخواست و پیگیری ما، مقرر شد اعتبار این طرح تامین و عملیات تکمیلی آن اجرا شود و  اکنون عملیات لکه گیری ۵ کیلومتر آن انجام شده و مابقی در دست اجراست.

آزادیخواه در ادامه به دیدار خود با دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین، اشاره کرد و گفت: در این نشست با ارتقای پاسگاه انتظامی دهستان ترک شرقی به کلانتری موافقت و دستورات لازم در این زمینه صادر شد.

وی با اشاره به فاصله ۵۰ کیلومتری دهستان ترک شرقی با مرکز شهرستان به مرکزیت شهر جدید اسلامشهر آق گل برخورداری از یک پاسگاه انتظامی، برگزاری نماز جمعه، وجود تالاب آق گل و میزبانی از گردشگران و بازدیدکنندگان و استقرار تعداد قابل توجهی از کارگاه های تولیدی و صنعتی را ضروری خواند.

نماینده ملایر با بیان اینکه در این نشست خواستار ارتقای این پاسگاه انتظامی به کلانتری شدیم، خاطرنشان کرد: طبق رایزنی ها و مکاتبات قبلی و دیدار با معاون امنیتی وزیر کشور با این درخواست موافقت و مقرر شد اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن