اقتصادی

مرغ هم پرواز کرد

تاچندی پیش قیمت مرغ بین  12 تا 13 هزار تومان به فروش می‌رسید؛ این درحالیست در روزجاری، به ناگهان قیمت مرغ با پرشی حدود 10 هزار تومان به پرواز درآمده و همانند نرخ ارز و سکه مردم را به بهت فراموش نشدنی فرو برد.

این درحالیست که طی پیگیری‌های صورت گرفته توسط خبرنگار پایگاه خبری همدان‌آنلاین برای یافتن چرایی آشفتگی ناگهانی در این بازار، رئیس اتحادیه مرغ، ماهی و تخم‌مرغ استان همدان در جواب سوال‌های مطرح شده به‌دلیل نداشتن اجازه مصاحبه، از پاسخ دادن اجتناب کرد.

گویی قرار است تا مرغ هم در آینده‌ای بسیار نزدیک جزو غذاهای لاکچری حساب شده و جای خود را در رویای تهی دستان و صفحات اینستاگرامی با هشتک‌های متنوع باز کند.

اجازه مصاحبه ندارم

رئیس اتحادیه مرغ، ماهی و تخم‌مرغ استان همدان از بررسی برای یافتن چرایی افزایش ناگهانی قیمت مرغ و نداشتن اجازه برای مصاحبه خبرداد.

جوادعاشوری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به افزایش ناگهانی یمت مرغ و رسیدن آن به کیلیویی حدود 19 هزار تومان در بازار همدان، مطرح کرد: صبح امروز در طی بازرسی‌های صورت گرفته به واحدهای فروشنده مرغ، نحوه عرضه بررسی و قیمت‌های مطرح شده ثبت شد.

وی با بیان اینکه به‌دلیل نوسانات در قیمت مرغ تا اطلاع ثانوی اجازه‌ای برای مصاحبه ندارد، عنوان کرد: درحال حاضر طی جلسه‌ای در جهادکشاورزی درحال یافتن چرایی این افزایش قیمت هستیم

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن