اقتصادی

مدیریت انقلابی و جهادی، حلقه مفقوده اقتصاد امروز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان مدیریت انقلابی و جهادی را حلقه مفقوده اقتصاد امروز دانست.

به گزارش پایگاه خبری همدان‌آنلاین، ظاهر پورمجاهد پنجشنبه ۱۲ تیرماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، با بیان اینکه نظارت بر بازار، برخورد جدی با متخلفان را می‌طلبد، عنوان کرد: رفع مشکلات در زمان خودش فایده داشته و درصورت گذشتن از زمان مورد نیاز دیگر تاثیرگذاری نخواهد داشت.

وی با اشاره به جامعه انقلابی ایران، گفت: اگر مدیران ما ادعای انقلابی بودن دارند، پس نیاز است تا با عملکرد جهادی و برخوردی جدی و قاطع وظایف خود را مدیریت کنند.

معاون استاندار همدان در پایان مطرح کرد: خودکنترلی و احکام جامعه دینی باید در بازار پررنگ تر شود و اگر حاکمیت در بازار منصفانه باشد، مشکلات از بین می‌رود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان نیز تنها راه علاج مشکلات اقتصادی و مقابله با احتکار را فرهنگ سازی و سرمایه گذاری خواند و افزود: تنها راه حل مشکلات موجود، فعالیت و جذب نیروهای انقلابی، باتقوا و صالح است تا توانایی برخورد جدی و کشیدن ترمز متخلفین را داشته باشد.

داریوش جودکی در ادامه گفت: رویکرد و هدف ما برخورد جدی و بدون تبعیض با دانه درشت‌ها است؛ به عبارتی دیگر در مقابل تخلفات هیچ چشم پوشی صورت نخواهد پذیرفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن