سلامت و پزشکی

همدان قرمز/ محدودیتی اعلام نشد

فرماندار شهرستان همدان از بروز وضعیت قرمز کروناویروس در این شهرستان خبرداد.

حسین افشاری در گفت‌وگو با پایگاه ‌خبری همدان‌آنلاین، با بیان اینکه شهرستان همدان نیز در لیست مناطق قرمز کرونا ویروس قرار گرفته است، گفت: از روز آینده تمام کارکنان دستگاه‌های اداری که در محیط‌های مسقف شاغل هستند مجبور به استفاده از ماسک بوده و به مراجعینی که ماسک شخصی خود را به‌همراه ندارند، خدماتی ارائه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه باوجود شرایط قرمز همدان محدودیت‌های اسفندماه بازنگشته‌اند، عنوان کرد: تنها محدودیت‌های اعمال شده، اجبار استفاده از ماسک بوده و کاهش ساعات اداری و یا فعالیت مشاغل ضروری درحال حاضر مطرح نشده است.  

وی با تاکید براینکه هنوز ابلاغیه‌ جدیدی در رابطه با فعالیت تالارها در ستاد ملی مقابله با کروناویروس صادر نشده است، مطرح کرد: اصل بر ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمعات اعم از عروسی و عزا است؛ اما در شرایطی که تالاری براساس نکات بهداشتی و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا با 50 درصد ظرفیت خود اقدام به برگزاری مراسم کند، بلامانع بوده و تخلفی صورت نگرفته است.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید براینکه استفاده از ماسک 78 درصد از ابتلا به کروناویروس را کاهش می‌دهد، مطرح کرد: درحال حاضر مهم‌ترین عامل برای جلوگیری از ابتلا استفاده از ماسک بوده و محدودیت جدیدی اعمال نشده است

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن